|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CEVDET EPÇAÇAN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PROFESÖR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E-Posta Adresi
|
:
|
epcacan@gmail.com
|
|
|
|
|
|
|
Telefon (İş)
|
:
|
2231224___-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adres
|
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kezer Kampüsü SİİRT.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenim Bilgisi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doktora
|
|
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM
PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2002
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18/Haziran/2008
|
|
Tez adı: Okuduğunu anlama stratejilerinin bilişsel ve duygusal
öğrenme ürünlerine etkisi (2008) Tez Danışmanı:(ÖZCAN DEMİREL)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/TÜRK DİLİ VE
EDEBİYATI (YL) (TEZLİ)/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1998
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14/Mart/2001
|
|
Tez adı: Aşiyan Dergisi Üzerine Sistematik ve Tematik Bir
İnceleme (2001) Tez Danışmanı:(MEHMET ÇELİK)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI
ÖĞRETMENLİĞİ PR./
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1992
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24/Haziran/1996
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Akademik Görevler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PROFESÖR
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ
BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
|
|
|
|
|
|
|
|
02.08.2023
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOÇENT
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ
BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
|
|
|
|
|
|
|
|
2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOKTOR
ÖĞRETİM ÜYESİ
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ
BÖLÜMÜ/EĞİTİM BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yönetilen Tezler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
EKİNCİ ABDULLAH, (2024). SERBEST ETKİNLİK
DERSLERİNDE YARATICI DRAMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYO-DUYUŞSAL GELİŞİMİ
ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, Siirt Üniversitesi->Sosyal
Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
ÖZDURĞUN TÜLAY, (2024). Okul Öncesinde Kodlama
Etkinliklerinin Gelişim Alanları Üzerindeki Etkisine Dair Öğretmen Görüşleri,
Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları ve
Öğretimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
BAYSAL MERVE, (2024). Lise öğrencilerinde internet
bağımlılığına yönelik önleyici ve destek programının uygulanması ve
değerlendirilmesi., Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
BAYDEMİR SEHER, (2024). Öğrencilerin oyunla
öğretim yönteminin etkililiğine ilişkin görüşlerinin matematik öz-yeterlik
algısı ve matematik tutumu açısından incelenmesi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
BAL NECLA, (2024). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL
SANATLAR DERSİNDEKİ ALAN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
ÇAĞUR CİHAN, (2024). İlkokul Öğretmenlerinin
Destek Eğitim Odasına İlişkin Algıları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana
Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
ARSLAN LAZGİN, (2024). Algılanan Ebeveyn
Tutumlarının Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisinin
İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim
Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.
|
YALIM ZEHRA, (2024). Ortaokul Öğrencilerinin
Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri ile Problem Çözme Becerilerine Yönelik
Algıları ve Matematik Kimlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
TORPA ERKAN, (2023). İlkokul öğretmenlerinin
uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.
|
ACAR GÖK SEVGİ, (2023). Okul öncesi
öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimi uygulamalarına yönelik görüşleri, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.
|
OĞUZ ZEYNEP, (2023). Ortaokul Öğrencilerinin
Teknoloji Bağımlılığı ile Sosyal Kaygı Düzeyleri ve Yaratıcı Düşünme
Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal
Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.
|
DOKUMACI SAMET, (2023). Ebeveynlerin çocuk
haklarına ilişkin algılarının incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal
Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.
|
YILMAZ MEHMET ŞAKİR, (2023). Takım – Oyun –
Turnuva Tekniğinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Duyusal
ve Akademik Gelişimlerine Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.
|
AVŞAR GÖKHAN, (2023). 8.sınıf Türkçe ders kitabı
etkinliklerinin yaratıcılığa katkısına ilişkin öğretmen ve öğrenci
görüşlerinin incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.
|
EKİN SERVET, (2023). Öğretmenlerin Yenilikçi
Pedagoji Uygulamaları İle Tasarımcı Öğretmen Olma Özellikleri Arasındaki
İlişkinin İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.
|
UĞUR GÜLİSTAN, (2023). Okul öncesi öğretmenlerinin
çevre eğitimi yeterliliklerine ilişkin bir araştırma, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana
Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17.
|
ULU ABDULAZİZ, (2023). Basamaklı Öğretim Programı:
Bir meta-analiz çalışması, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.
|
ALPHAN EMİN, (2023). ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN VE
ÖĞRENCİ VELİLERİNİN YENİ NESİL SORULARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Devam Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19.
|
TAŞKAYA CEMRE, (2023). Meslek liselerinde alan
seçiminden kaynaklı algılanan kariyer engellerinin öğrenci bağlamında
incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim
Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.
|
YEMEZ HİLAL, (2023). İlkokullardaki psikolojik
danışma ve rehberlik servisinin etkililiğine ilişkin bir inceleme, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21.
|
EZGİN DENİZ, (2022). Ortaokul matematik
öğretmenlerinin matematik öğretiminde karşılaştıkları sorunlara ilişkin bir
araştırma, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim
Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22.
|
SEVGİ BETÜL, (2022). Öğrencilerin dini inanç
kavramlarına yönelik algılarına dair bir araştırma, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23.
|
AY FATMA, (2021). Öğrencilerin yaratıcı düşünme
becerileri ve algısal öğrenme stil tercihlerinin incelenmesi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24.
|
PESEN HASAN, (2019). Destek eğitim odası
uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25.
|
ERZEN ZAHİR, (2017). Öğretmen görüşlerine göre
öğretmenlerin toplumdaki saygınlığının bazı değişkenler açısından
incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim
Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26.
|
AKSOY EBUMÜSLÜM, (2017). İlkokullarda değerler
eğitiminde etkili olan faktörlere ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin
değerlendirilmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27.
|
YILMAZ AYŞE, (2017). Sunum-uygulama-üretim (PPP)
tekniğinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine ilişkin bilişsel
ve duyuşsal öğrenme ürünleri üzerindeki etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal
Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projelerde Yaptığı
Görevler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YENİ EĞİTİM SİSTEMİNDE 4 4 4
SİİRT İLİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİ PROFİLİ, Yükseköğretim Kurumları
tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü:EPÇAÇAN
CEVDET,Araştırmacı:ÖZDEMİR MEHMET,Araştırmacı:aktuğ yahya, , 23/10/2013 -
23/01/2015 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İdari Görevler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Dekan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
|
|
13.06.2023
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Anabilim Dalı Başkanı
|
|
|
|
|
|
|
|
09.11.2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Dekan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
|
|
11.10.2018-07.07.2020
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Dekan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
|
|
05.04.2017-11.10.2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Dekan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
|
|
10.08.2016-05.04.2017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Dekan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
|
|
02.12.2013-10.08.2016
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
|
|
|
|
|
Bölüm Başkanı
|
|
|
|
|
|
|
|
05.11.2013-26.08.2016
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Dekan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
|
|
10.10.2013-10.08.2016
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
|
Dekan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
|
|
05.11.2010-10.10.2013
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
|
|
|
|
|
Bölüm Başkanı
|
|
|
|
|
|
|
|
05.11.2010-02.02.2013
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bilimsel Kuruluşlara
Üyelikler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ DERNEĞİ (EPÖDER), Üye , 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ödüller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
AKADEMİK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ SERTİFİKASI, SİİRT
ÜNİVERSİTESİ, 2016
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
AKADEMİK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ, SİİRT ÜNİVERSİTESİ,
2013
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dersler *
|
|
Öğrenim Dili
|
Ders Saati
|
Dönem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022-2023
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN
ETİĞİ
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eserler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uluslararası hakemli
dergilerde yayımlanan makaleler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acar Gök Sevgi,EPÇAÇAN CEVDET,GÖK Ömer
(2024). Okul Öncesi Öğretmenlerinin
Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme (Siirt İli
Örneği). Uluslararası Erken Çocukluk
Eğitimi Çalışmaları Dergisi, 9(2), 44-64., Doi: 10.37754/ijeces.1460879 (Yayın
No: 9108214)
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acar Gök Sevgi,EPÇAÇAN CEVDET (2024). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma
Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri.
Okul Öncesi ve Temel Eğitim Dergisi, 5(1), 35-58., Doi: 10.29329/jpee.2024.1057.2
(Yayın No: 9060856)
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TORPA ERKAN,EPÇAÇAN CEVDET (2024). İlkokul öğretmenlerinin uzaktan eğitim
uygulamalarına yönelik görüşleri.
AÇIKÖĞRETİM UYGULAMALARI VE ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 10(2), 96-120., Doi:
10.51948/auad.1487135 (Yayın No: 9057385)
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN UĞUR, BAHÇECİ FERHAT, EPÇAÇAN CEVDET
(2023). Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin
Okul Öncesi Öğrencilerin Gelişim Alanlarına İlişkin Gözlemleri. ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ,
12(24), 198-212., Doi: 10.55605/ejedus.1330364 (Yayın No: 8820701)
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOKUMACI SAMET, EPÇAÇAN CEVDET (2023). Ebeveynlerin Çocuk Haklarına İlişkin
Algılarının İncelenmesi. Okul Öncesi
ve Temel Eğitim Dergisi, 4(1), 1-15., Doi: 10.29329/jpee.2023.593.1 (Yayın
No: 8432744)
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AVŞAR GÖKHAN, EPÇAÇAN CEVDET (2023). 8. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Etkinliklerinin
Yaratıcılığa Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim
Materyalleri Dergisi, 6(1), 131-158., Doi: 10.53046/ijotem.1275014 (Yayın No:
8352357)
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET, ERZEN MELİH (2022). Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Öğretim
Programının Öğrenci Görüşlerine Göre
Değerlendirilmesi (CIPP Modeline Göre Bir Değerlendirme). [Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi,
11(22), 361-377., Doi: 10.55605/ejedus.1195202 (Yayın No: 7940805)
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2022). Ortaokul Öğrencilerinin Okuma
Motivasyonlarına İlişkin Bir Araştırma.
Turkish Studies Educational Sciences, 17(5), 993-1014., Doi:
10.7827/TurkishStudies.63281 (Yayın No: 7899086)
|
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2022). Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenme
Stratejilerini Kullanma
Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma.
International Journal of Languages’ Education and Teaching, 10(1),
103-119., Doi: 10.29228/ijlet.57395 (Yayın No: 7644059)
|
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET, SEVGİ BETÜL (2021). OPINIONS OF PARENTS AND TEACHERS ON
CHARACTER EDUCATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES
AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 7(47)-2400., Doi: 10.31589/JOSHAS.841 (Yayın No:
7372101)
|
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PESEN ATA, EPÇAÇAN CEVDET (2021). ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENMEYE
YÖNELİK İNANÇLARININ YAŞAM BOYU
ÖĞRENMEYE YÖNELİK
YETERLİLİKLERİNİ YORDAMA GÜCÜ. SİİRT
ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 9(1), 358-373., Doi:
10.53586/susbid.1027445 (Yayın No: 7358646)
|
|
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,ay fatma (2019). Learning Difficulties of Fourth Graders
About The Subject of Fractions in Primary School. International Journal of Scientific and
Technological Research, 5(2), 314-327., Doi: 10.7176/JSTR/5-2-37 (Yayın No:
4885462)
|
|
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,pesen hasan (2018). ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMININ
PAYDAŞLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ.
Social Sciences Studies Journal (SSSJournal), 4(20), 2589-2607.
|
|
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uluslararası hakemli
dergilerde yayımlanan makaleler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Yayın No: 4326080)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ERZEN ZAHİR,EPÇAÇAN CEVDET (2018). ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN
TOPLUMDAKİ SAYGINLIĞININ İNCELENMESİ.
JOURNAL OF INSTITUTE OF ECONOMIC DEVELOPMENT AND SOCIAL RESEARCHES,
4(9), 331-345. (Yayın No: 4311620)
|
|
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AKSOY EBUMÜSLÜM,EPÇAÇAN CEVDET (2018). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE
DEĞERLER EĞİTİMİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ. ATLAS INTERNATIONAL REFERRED JOURNAL ON SOCIAL
SCIENCES, 4(9), 470-484. (Yayın No: 4311588)
|
|
|
|
|
|
15.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET (2017). The Analysis of High School Students’
Tendencies about Lifelong Learning.
Universal Journal of Educational Research, 5(12), 26-31., Doi: 10.13189/ujer.2017.051305
(Yayın No: 3836981)
|
|
|
|
|
|
16.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,YILMAZ AYŞE,ZAHİR ERZEN,EBUMÜSLÜM
AKSOY (2016). The Relationship between
Socio Economic and Socio Cultural Structures of High School Students and
Their Attitudes to English Classes.
International Journal of Humanities and Social Science Invention,
5(10), 37-48. (Yayın No: 2874877)
|
|
|
|
|
|
17.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2016). Teachers Candidates Perceptions on the Concept of
Communication A Metaphor Analysis. International Journal of Humanities and
Social Science , 6(2), 178-193. (Yayın No: 2808764)
|
|
|
|
|
|
18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2016). ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS VE ÖĞRETMENLİK
ATAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ.
International Periodical for the Languages, Literature and History of
Turkish or Turkic, 11(3), 1065-1090., Doi:
http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.9390 (Yayın No: 2745214)
|
|
|
|
|
|
19.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2015). Bazı Değişkenler Açısından İlkokul Ve
Ortaokul Öğretmenlerinin 4 4 4 Eğitim Sistemine İlişkin Görüşleri. Turkish Studies International Periodical
For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 10(3),
387-408., Doi: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7754 (Yayın No: 1415380)
|
|
|
|
|
|
20.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A Halim Ulaş,EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT,KOÇAK
BÜŞRA (2015). Öğretmen Adaylarının
Karar Vermede Özsaygı Düzeyi Ve Karar Verme Stillerinin İncelenmesi. Turkish Studies International Periodical
For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , 10(3),
1031-1052., Doi: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7831 (Yayın No: 1415483)
|
|
|
|
|
|
21.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CAHİT,A HALİM ULAŞ,EPÇAÇAN CEVDET
(2015). The Effect Of Cooperative
Reading And Composition Technique On Reading Comprehension And Composition
Writing Skill. Journal of Global
Research in Education and Social Science, 2(1), 8-16. (Yayın No: 1415084)
|
|
|
|
|
|
22.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CAHİT,EPÇAÇAN CEVDET (2015). Examining Critical Thinking Skill in Terms
of Various Variables. Scholars Journal
of Arts, Humanities and Social Sciences, 3, 269-283. (Yayın No: 1415214)
|
|
|
|
|
|
23.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2015). The High School Students Views On The Necessity Of Private Courses
For Accessing To Higher Education
Siirt Sample. Educational
Research and Rewiev , 10(2), 135-144., Doi: 10.5897/ERR2014.2040, (Yayın No:
1414939)
|
|
|
|
|
|
24.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2013). Opinions Of Class And Subject Matter
Teachers And Candidate Teachers On The Effectiveness Of Creative Drama In
Teaching Activities. Educational
Research and Rewiev , 8(14), 1064-1075., Doi: 10.5897/ERR2013.1517 (Yayın No: 1266892)
|
|
|
|
|
|
25.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CAHİT,A HALİM ULAŞ,SALİH ORHAN,EPÇAÇAN
CEVDET,GEDİK MEHMET (2013). Altı Şapka
Düşünme Tekniğinin İlköğretim Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerin
Geliştirmeye Etkisi. Akademik
Araştırmalar Dergisi (Journal Of Academic Studies), 4(55), 105-120. (Yayın
No: 1410128)
|
|
|
|
|
|
26.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DEMİREL ÖZCAN,EPÇAÇAN CEVDET (2012). Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Bilişsel
ve Duyuşsal Öğrenme Ürünlerine Etkisi.
Kalem Uuslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2(1), 71-106.
(Yayın No: 1411341)
|
|
|
|
|
|
27.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,ÖZCAN DEMİREL (2011). Okuduğunu Anlama Öz Yeterlik Algısı
Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of International
Social Research) , 4(16), 120-128. (Yayın No: 1411503)
|
|
|
|
|
|
28.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CAHİT,EPÇAÇAN CEVDET (2010). Socio economic and culturel factors
effecting self efficacy onreading comprehension. Procedia Social and Behavioral Sciences,
2(2), 666-671., Doi: 10.1016/j.sbspro.2010.03.081 (Yayın No: 2863564)
|
|
|
|
|
|
29.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2009). Okuduğunu Anlama Stratejilerine Genel Bir
Bakış. Uluslararası Sosyal Aratırmalar
DergisiThe Journal of International Social Research, 2(6), 207-223. (Yayın
No: 1414892)
|
|
|
|
|
|
30.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,ERZEN RAMAZAN MELİH (2008). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programının
Değerlendirilmesi. Uluslararası Sosyal
Araştırmalar Dergisi (The Journal Of International Social Research), 1(4),
182-202. (Yayın No: 1266900)
|
|
|
|
|
|
31.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B. Uluslararası bilimsel
toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan
bildiriler :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET, KÖK NEDİM
(2018). 6. Sınıf Türkçe Ders Kitabının
6. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programına Uygunluğunun İncelenmesi. 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar
Kongresi (UBAK) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8379867)
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AY FATMA, EPÇAÇAN CEVDET
(2022). Research on Perceptual
Learnıng Style Preferences of Students.
XV. International Congress of Educational Research / September 01-03,
2022 - Kosova, 18-18. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8211832)
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEVGİ BETÜL, EPÇAÇAN CEVDET
(2022). Öğrencilerin Dini İnanç
Kavramlarına Yönelik Algılarına Dair Bir Araştırma. XV. International Congress of Educational
Research / September 01-03, 2022 - Kosova, 14-15. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
(Yayın No: 8211827)
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOKUMACI SAMET, EPÇAÇAN
CEVDET (2023). EBEVEYNLERİN ÇOCUK
HAKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 5.
INTERNATIONAL DİCLESCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 142-155. (Tam
Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8498076)
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AVŞAR GÖKHAN, EPÇAÇAN
CEVDET (2023). 8. SINIF TÜRKÇE DERS
KİTABI ETKİNLİKLERİNİN YARATICILIĞA KATKISINA İLİŞKİN
ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. 5.
INTERNATIONAL DİCLESCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 163-181. (Tam
Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8498007)
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UĞUR GÜLİSTAN, EPÇAÇAN
CEVDET (2023). OKUL ÖNCESİ
ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE EĞİTİMİ YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA. 4. INTERNATIONAL DICLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 679-690.
(Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8337739)
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AY FATMA, EPÇAÇAN CEVDET
(2022). RESARCH ON CREATIVE THINKING
SKILLS OF STUDENTS
. 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON
CULTURE AND CIVILIZATION, 88-120. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
7734328)
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,PESEN HASAN
(2019). Destek Eğitim Odası
Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerininİncelenmesi. ICCI EPOK 2019, 510-524. (Tam Metin
Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 5624730)
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2019). Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin
Öğrencilerin Üst DüzeyDüşünme Becerilerinin Gelişimine Sağladıkları
Katkılarına İlişkinÖğrenci Görüşleri.
ICCI EPOK 2019, 172-185. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
5624720)
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,ASMA DURHAN
(2018). Ġlkokul Ve Ortaokul
Öğretmenlerinin Öğretmen Öz-Yeterlik Algı Düzeylerinin Ġncelenmesi. 2. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR
KONGRESİ, 76-76. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 4659898)
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
(2017). Türk Dili ve Edebiyatı
Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Türk Dili ve Edebiyatı Dersine Yönelik
Tutumlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657882)
|
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ORAL BEHÇET,EPÇAÇAN
CEVDET,EPÇAÇAN UĞUR (2017). Fen Lisesi
Öğrencilerinin Evrensel Değerlere Yönelik Algıları. 5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE
ÖĞRETİM KONGRESİ (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657900)
|
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
(2017). Öğretmenlerin Yaşam Boyu
Öğrenmeye Yönelik Yeterlilikleri İle ÖğrenmeyeYönelik İnançları Arasındaki
İlişkinin İncelenmesi/. 5.
ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum) (Yayın No: 3657892)
|
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
(2017). The Analysis of High School
Students’ Tendencies about Lifelong Learning.
3 rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR
ALL (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3975415)
|
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
(2017). Öğretmen Adaylarının Etkili
Öğretmen Niteliklerine İlişkin Görüşleri.
3 rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for
All-ICLEL 2017. Porto (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657503)
|
|
|
|
|
15.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2017). Dil Eğitimi Öğretmenlerinin Öğretim
Stillerine İlişkin Görüşleri. 3 rd
International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL
2017. Porto (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657493)
|
|
|
|
|
16.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOYTOK ESEF HAKAN,EPÇAÇAN
CEVDET (2017). Okul Öncesi
Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin Demografik değişkenlere göre
incelenmesi. 16. Uluslararası Sınıf
Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
4916105)
|
|
|
|
|
17.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOYTOK ESEF HAKAN,EPÇAÇAN
CEVDET (2017). Okulöncesi
Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre
İncelenmesi. 16. Uluslararası Sınıf
Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın
No: 3656251)
|
|
|
|
|
18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,TOYTOK ESEF
HAKAN (2017). Lise Öğrencilerinin
Güdülenme ve Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme
Becerileri Arasındaki İlişki. 16. Uluslararası
Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
(Yayın No: 3657479)
|
|
|
|
|
19.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,PESEN HASAN
(2016). ADAY DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN ADAY
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve
Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
|
|
|
|
|
20.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3106284)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,GÜREL SUNGUR
(2016). Okuma Motivasyonu Ölçeğinin
Türkçeye Uyarlanması ve Geçerlik
Güvenirlik Çalışması. 3.
INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum) (Yayın No: 2874883)
|
|
|
|
|
|
|
21.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2016). Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Becerileri
İle Edebiyata İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin BazıDeğişkenler
Açısından İncelenmesi. 3.
INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum) (Yayın No: 2874888)
|
|
|
|
|
|
|
22.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,ÖZDEMİR
MEHMET (2015). Okul Öncesi
Öğretmenlerinin Görüşleri İle 4 4 4 Eğitim Sisteminde Erken Çocukluk Okul Öncesi
Eğitiminin Niteliği Siirt İl
Örneği. INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW
TREND IN EDUCATION (ICONTE 2015) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
1464766)
|
|
|
|
|
|
|
23.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN
CAHİT,AY MELEK (2011). Yapılandırmacı
Öğretim Programları ve Sınıf Yönetimi Arasındaki İlişkiye Dair Öğretmen
Görüşleri. 1. ULUSLARARASI EĞİTİM
PROGRAMLARI ve ÖĞRETİM KONGRESİ (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
2863563)
|
|
|
|
|
|
|
24.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN
CAHİT (2010). Türk Dili Ve Edebiyatı
Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı Çerçevesinde Hazırlanmış Dil Ve
Anlatım Dersi (9. – 12. Sınıflar) Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri. International Conference on New Trends in Education
and Their Implications, 228-244. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
4036888)
|
|
|
|
|
|
|
25.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN
CAHİT,ULAŞ A HALİM (2010). The study
of visual reading strategies scale of validity and reliabilityin
comprehension teaching. World
Conference on Learning, Teaching and Administration, 9, 1666-1673., Doi:
10.1016/j.sbspro.2011.12.069 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:
2587347)
|
|
|
|
|
|
|
26.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CAHİT,EPÇAÇAN
CEVDET,ulaş A Halim,Delek Tuba (2010).
According to students views the
assessment of Turkish literaturebooks.
World Conference on Learning, Teaching and Administration, 9,
613-621., Doi: Doi: 10.1016/j.sbspro.2010.12.206 (Tam Metin Bildiri/Sözlü
Sunum) (Yayın No: 2587345)
|
|
|
|
|
|
|
27.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,OKÇU VEYSEL
(2009). Ortaöğretim Öğretmenlerinin
Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi. The First International Congress Of
Educational Research (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 1421656)
|
|
|
|
|
|
|
28.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,ERZEN
RAMAZAN MELİH (2008). Kavrama
Öğretiminde İlköğretim Sınıf Ve Branş Öğretmenlerinin Görsel Stratejilerini
Kullanılmasına İlişkin Görüşleri.
International Conference on Educational Science ICES 2008 (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 1421563)
|
|
|
|
|
|
|
29.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Yazılan
ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM VE GÖÇ, Bölüm adı:(ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM)
(2024)., EPÇAÇAN CEVDET,YALIM ZEHRA,
PEGEM AKADEMİ, Editör:BİREL FIRAT KIYAS, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı
276, ISBN:978-6256128-57-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9106023)
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİ KURAM- METODOLOJİ-
UYGULAMA, Bölüm adı:(TERS YUÜZ ÖĞRENME MODELİNİ DESTEKLEYEN KURAM VE
YAKLAŞIMLAR) (2024)., EPÇAÇAN CEVDET,
ANI YAYINCILIK, Editör:EPÇAÇAN CAHİT, ULAŞ ABDULHAK HALİM, Basım sayısı:1,
Sayfa Sayısı 273, ISBN:978-605170-993-2, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No:
9113748)
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE GÜNCEL
ARAŞTIRMALAR, Bölüm adı:(İKİ DİLLİLİĞİN ÇOCUKLARIN SOSYAL BECERİLERİNİN
GELİŞİMİNDEKİ ROLÜNÜN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ)
(2023)., EPÇAÇAN CAHİT, EPÇAÇAN CEVDET, CAN VEDAT, SONÇAĞ AKADEMİ, Editör:: Güneş EKMEKÇİ AŞAN, Basım sayısı:1,
Sayfa Sayısı 208, ISBN:978-625-6875-41-8, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No:
8419218)
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sosyal ve Duyuşsal Öğrenme, Bölüm adı:(Sosyal
Duygusal Öğrenme) (2023)., EPÇAÇAN CEVDET,
EFE AKADEMİ YAYINLARI, Editör:MELTEM YALIN UÇAR, Basım sayısı:1, Sayfa
Sayısı 366, ISBN:978-625-6796-07-2, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No:
8453946)
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maarif Düşüncemizin
Kuramsal Temelleri I, Bölüm adı:(Nasiruddin Tusi) (2023)., EPÇAÇAN CEVDET,
EPÇAÇAN UĞUR, PEGEM AKADEMİ,
Editör:AKPINAR Burhan, ORAL Behçet,
ÖZER Bayram, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 590, ISBN:978-625-6764-58-3,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8820782)
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL TARTIŞMALAR 12, Bölüm
adı:(Oyun Yoluyla Öğretimin Etkililiği Üzerine Yapılmış Araştırmalara İlişkin
Sistematik Ve Tematik Bir İnceleme) (2023)., EPÇAÇAN CEVDET, BAYDEMİR
SEHER, Bilgin Kültür Sanat Yayınları,
Editör:BULUT MERYEM, KARACAGİL ZEYNEL, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 2261,
ISBN:978-625-6925-23-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8376824)
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karakter ve Değer Eğitimi, Bölüm adı:(Karakter ve
Değer Eğitiminde Öğretmen) (2022)., EPÇAÇAN CEVDET, Lisans Yyaıncılık, Editör:Murat, Mehmet,
Yılmaz Emrullah, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 276, ISBN:978-625-7825-79-5,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 7808097)
|
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma
Yöntemleri, Bölüm adı:(Bilimsel Araştırmalarda Etik ve Etik Kurallar)
(2020)., EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA,
Pegem Akademi, Editör:Behçet ORAL, Ahmet ÇOBAN, Basım sayısı:1, Sayfa
Sayısı 520, ISBN:978-625-7880-17-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No:
6497572)
|
|
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitim Felsefesi, Bölüm adı:(Türklerin
Müslümanlığa Girme Sürecinde Eğitim Felsefesi) (2019)., EPÇAÇAN CEVDET,PESEN
ATA, Pegem Akademi, Editör:Ergün
Mustafa, Çoban Ahmet, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 425, ISBN:978-605-241-564-1,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4879788)
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitimde Ahlak ve Etik, Bölüm adı:(Okullarda Ahlak
Eğitimi ve Etik Kurullar) (2019)., PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET, Pegem Akademi, Editör:Behçet ORAL, Ahmet
ÇOBAN, Mehmet BARS, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 307, ISBN:978-605-241-620-4,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4901642)
|
|
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğretim ilke ve Yöntemleri, Bölüm adı:(Grupla
Öğretim Teknikleri) (2018)., PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET, Nobel Akademik Yayıncılık, Editör:Ali
Arslan, Cevat EKER, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 312, ISBN:978-605-320-988-1,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4517374)
|
|
|
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitim Bilimine Giriş, Bölüm adı:(Eğitimin Felsefi
Temelleri) (2017)., EPÇAÇAN CEVDET,
Nobel Akademik Yayıncılık ve EğitimDanışmanlık, Editör:ARSLAN, Ali,
Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 312, ISBN:978-605-320-701-6, Türkçe(Bilimsel
Kitap) (Yayın No: 3657862)
|
|
|
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme,
Bölüm adı:(Program Geliştirme ve Teknoloji İlişkisi) (2017)., EPÇAÇAN
CEVDET,PESEN ATA, Pegem Akademi,
Editör:ORAL Behcet, YAZAR Taha, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 647, ISBN:978-605-241-050-9,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 3657855)
|
|
|
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D. Ulusal hakemli
dergilerde yayımlanan makaleler :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN EKREM,ÇELİK ABDULAZİZ,EKİN
ADNAN İDRİS,YÜKSEL İBRAHİM (2016).
SERBEST KIYAFET UYGULAMASINA İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİNİN
İNCELENMESİ. EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 20(55),
215-237., Doi: Doi Number :http://dx.doi.org/10.17753/Ekev598 (Kontrol No:
2808769)
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2014). İlkokul v e Ortaokul Öğretmen ve
Yöneticilerinin 4 4 4 Eğitim Sistemine İlişkin Görüşleri. EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 18(58), 505-522.
(Kontrol No: 1416502)
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OKÇU VEYSEL,EPÇAÇAN CEVDET (2013). Sınıf Yönetiminin Boyutlarına İlişkin
Öğretmenlerin Yeterlilik Düzeylerinin Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının
Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
Milli Eğitim Dergisi , 42(200), 68-86., Atıf Sayısı: 1 (Kontrol No:
1416298)
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2012). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yaratıcı
Dramanın Etkililiğine İlişkin Görüşleri.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , 16(52), 281-297. (Kontrol No: 1416411)
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,OKÇU VEYSEL (2010). İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarının
Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 39(187), 39-52., Atıf
Sayısı: 7 (Kontrol No: 1446196)
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET,ERZEN RAMAZAN MELİH (2010). Okuduğunu Anlama Becerileri Ölçeği Geçerlik
ve Güvenirlik Çalışması. MİLLİ EĞİTİM
DERGİSİ, 39(185), 22-33., Atıf Sayısı: 1 (Kontrol No: 1446155)
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPÇAÇAN CEVDET (2009). Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde
Okuduğunu Anlama Stratejilerini İşe Koşmalarına İlişkin Görüşleri. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 37(181), 108-120.
(Kontrol No: 1446126)
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Editörlük
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elektronik Eğitim
Bilimleri Dergisi (Alan endeksleri), Dergi, Dergi, 01.01.2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uluslararası Eğitim
Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi- (International Journal of
Curriculum and Instructional Studies) (TR DİZİN), Dergi, Yrd. Editör, Eğitim
Programları ve Öğretim Derneği, 01.01.2017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL
BİLİMLER DERGİSİ (Endekste taranmıyor), Dergi, Editör, SİİRT ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üniversite Dışı Deneyim
|
|
|
|
|
|
|
2009-
|
ÖĞRETİM ÜYESİ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ , , (Diğer)
|
|
|
|
|
2002-2009
|
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ , , (Diğer)
|
|
|
|
|
1998-2002
|
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DİCLE ÜNİVERSİTESİ SİİRT EĞİTİM FAKÜLTESİ, , (Diğer)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1996-1998
|
ÖĞRETMENLİK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MEB VAN GÜRPINAR LİSESİ, , (Diğer)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sertifika
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
129564
|
|
Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, TÜBİTAK
Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, Siirt Üniversitesi, Sertifika, 21.06.2012
-21.06.2012 (Ulusal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Çalıştay
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
129567
|
|
Eğitim Programları ve Öğretimde Terim Birliği
Çalıştayı, Eğitim Programları ve Öğretimde Terim Birliği Çalıştayı, Doğu
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Çalıştay, 25.03.2016 -27.03.2016
(Ulusal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
129566
|
|
TÜRKİYE DE PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI,
TÜRKİYE DE PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI, Anadolu Üniversitesi Eğitim
Fakültesi, Çalıştay, 12.06.2015 -12.06.2015 (Ulusal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
129565
|
|
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM LİSANSÜSTÜ
PROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM LİSANSÜSTÜ
PROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi,
Çalıştay, 11.06.2015 -11.06.2015 (Ulusal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
129284
|
|
EĞİTİM BİLİMLERİ BAKIŞ AÇISIYLA BİR PROFESYONEL
OLARAK ÖĞRETMEN ÇALIŞTAYI, EĞİTİM BİLİMLERİ BAKIŞ AÇISIYLA BİR PROFESYONEL
OLARAK ÖĞRETMEN, ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, Çalıştay,
01.03.2010 -03.03.2010 (Ulusal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|