Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
Telefon (0484) 212-1111 / 3102-3123
Kurumsal E-Posta cevdetepcacan  siirt.edu.tr
E-Posta epcacan  gmail.com
Web
Açıklama
Güncelleme8.01.2019 08:15:35

Prof.Dr. CEVDET EPÇAÇAN

  • Görev
  • Dosyalar
  • Çalışmalar
Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi
Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CEVDET EPÇAÇAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROFESÖR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E-Posta Adresi

:

epcacan@gmail.com

 

 

 

 

 

 

Telefon (İş)

:

2231224___-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adres

Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kezer Kampüsü SİİRT.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Öğrenim Bilgisi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doktora

 

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2002

 

 

 

 

 

 

 

 

18/Haziran/2008

 

Tez adı: Okuduğunu anlama stratejilerinin bilişsel ve duygusal öğrenme ürünlerine etkisi (2008) Tez Danışmanı:(ÖZCAN DEMİREL)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yüksek Lisans

 

YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI (YL) (TEZLİ)/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1998

 

 

 

 

 

 

 

 

14/Mart/2001

 

Tez adı: Aşiyan Dergisi Üzerine Sistematik ve Tematik Bir İnceleme (2001) Tez Danışmanı:(MEHMET ÇELİK)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisans

 

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLİĞİ PR./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1992

 

 

 

 

 

 

 

 

24/Haziran/1996

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akademik Görevler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROFESÖR

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

 

 

 

 

 

 

 

02.08.2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOÇENT

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

 

 

 

 

 

 

 

2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM BİLİMLERİ ANABİLİM DALI

 

 

 

 

 

 

 

2010-2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yönetilen Tezler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yüksek Lisans

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

EKİNCİ ABDULLAH, (2024). SERBEST ETKİNLİK DERSLERİNDE YARATICI DRAMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYO-DUYUŞSAL GELİŞİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

ÖZDURĞUN TÜLAY, (2024). Okul Öncesinde Kodlama Etkinliklerinin Gelişim Alanları Üzerindeki Etkisine Dair Öğretmen Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

BAYSAL MERVE, (2024). Lise öğrencilerinde internet bağımlılığına yönelik önleyici ve destek programının uygulanması ve değerlendirilmesi., Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

BAYDEMİR SEHER, (2024). Öğrencilerin oyunla öğretim yönteminin etkililiğine ilişkin görüşlerinin matematik öz-yeterlik algısı ve matematik tutumu açısından incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

BAL NECLA, (2024). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDEKİ ALAN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

ÇAĞUR CİHAN, (2024). İlkokul Öğretmenlerinin Destek Eğitim Odasına İlişkin Algıları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

ARSLAN LAZGİN, (2024). Algılanan Ebeveyn Tutumlarının Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

YALIM ZEHRA, (2024). Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri ile Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları ve Matematik Kimlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

TORPA ERKAN, (2023). İlkokul öğretmenlerinin uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

ACAR GÖK SEVGİ, (2023). Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimi uygulamalarına yönelik görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

OĞUZ ZEYNEP, (2023). Ortaokul Öğrencilerinin Teknoloji Bağımlılığı ile Sosyal Kaygı Düzeyleri ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

DOKUMACI SAMET, (2023). Ebeveynlerin çocuk haklarına ilişkin algılarının incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

YILMAZ MEHMET ŞAKİR, (2023). Takım – Oyun – Turnuva Tekniğinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Duyusal ve Akademik Gelişimlerine Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

AVŞAR GÖKHAN, (2023). 8.sınıf Türkçe ders kitabı etkinliklerinin yaratıcılığa katkısına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşlerinin incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

EKİN SERVET, (2023). Öğretmenlerin Yenilikçi Pedagoji Uygulamaları İle Tasarımcı Öğretmen Olma Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

UĞUR GÜLİSTAN, (2023). Okul öncesi öğretmenlerinin çevre eğitimi yeterliliklerine ilişkin bir araştırma, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

ULU ABDULAZİZ, (2023). Basamaklı Öğretim Programı: Bir meta-analiz çalışması, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

ALPHAN EMİN, (2023). ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRENCİ VELİLERİNİN YENİ NESİL SORULARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

TAŞKAYA CEMRE, (2023). Meslek liselerinde alan seçiminden kaynaklı algılanan kariyer engellerinin öğrenci bağlamında incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

YEMEZ HİLAL, (2023). İlkokullardaki psikolojik danışma ve rehberlik servisinin etkililiğine ilişkin bir inceleme, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

EZGİN DENİZ, (2022). Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik öğretiminde karşılaştıkları sorunlara ilişkin bir araştırma, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

SEVGİ BETÜL, (2022). Öğrencilerin dini inanç kavramlarına yönelik algılarına dair bir araştırma, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.

AY FATMA, (2021). Öğrencilerin yaratıcı düşünme becerileri ve algısal öğrenme stil tercihlerinin incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

PESEN HASAN, (2019). Destek eğitim odası uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

ERZEN ZAHİR, (2017). Öğretmen görüşlerine göre öğretmenlerin toplumdaki saygınlığının bazı değişkenler açısından incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.

AKSOY EBUMÜSLÜM, (2017). İlkokullarda değerler eğitiminde etkili olan faktörlere ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27.

YILMAZ AYŞE, (2017). Sunum-uygulama-üretim (PPP) tekniğinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine ilişkin bilişsel ve duyuşsal öğrenme ürünleri üzerindeki etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projelerde Yaptığı Görevler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YENİ EĞİTİM SİSTEMİNDE  4 4 4  SİİRT İLİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİ PROFİLİ, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü:EPÇAÇAN CEVDET,Araştırmacı:ÖZDEMİR MEHMET,Araştırmacı:aktuğ yahya, , 23/10/2013 - 23/01/2015 (ULUSAL)

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İdari Görevler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

13.06.2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Anabilim Dalı Başkanı

 

 

 

 

 

 

 

09.11.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

11.10.2018-07.07.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

05.04.2017-11.10.2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

10.08.2016-05.04.2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

02.12.2013-10.08.2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

 

 

 

 

Bölüm Başkanı

 

 

 

 

 

 

 

05.11.2013-26.08.2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

10.10.2013-10.08.2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ

 

 

 

 

Dekan Yardımcısı

 

 

 

 

 

 

 

05.11.2010-10.10.2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

 

 

 

 

Bölüm Başkanı

 

 

 

 

 

 

 

05.11.2010-02.02.2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimsel Kuruluşlara Üyelikler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ DERNEĞİ (EPÖDER), Üye  , 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ödüller

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

AKADEMİK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ SERTİFİKASI, SİİRT ÜNİVERSİTESİ, 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

AKADEMİK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ, SİİRT ÜNİVERSİTESİ, 2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dersler *

 

Öğrenim Dili

Ders Saati

Dönem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisans

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ

Türkçe

2

 

 

 

 

 

 

 

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

Türkçe

2

 

 

 

 

 

 

 

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

Türkçe

2

 

 

 

 

 

 

Yüksek Lisans

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ

Türkçe

3

 

 

 

 

 

 

 

EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI

Türkçe

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eserler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acar Gök Sevgi,EPÇAÇAN CEVDET,GÖK Ömer (2024).  Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme (Siirt İli Örneği).  Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi, 9(2), 44-64., Doi: 10.37754/ijeces.1460879 (Yayın No: 9108214)

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acar Gök Sevgi,EPÇAÇAN CEVDET (2024).  Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri.  Okul Öncesi ve Temel Eğitim Dergisi, 5(1), 35-58., Doi: 10.29329/jpee.2024.1057.2 (Yayın No: 9060856)

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TORPA ERKAN,EPÇAÇAN CEVDET (2024).  İlkokul öğretmenlerinin uzaktan eğitim uygulamalarına yönelik görüşleri.  AÇIKÖĞRETİM UYGULAMALARI VE ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 10(2), 96-120., Doi: 10.51948/auad.1487135 (Yayın No: 9057385)

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN UĞUR, BAHÇECİ FERHAT, EPÇAÇAN CEVDET (2023).  Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Okul Öncesi Öğrencilerin Gelişim Alanlarına İlişkin Gözlemleri.  ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 12(24), 198-212., Doi: 10.55605/ejedus.1330364 (Yayın No: 8820701)

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOKUMACI SAMET, EPÇAÇAN CEVDET (2023).  Ebeveynlerin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının İncelenmesi.  Okul Öncesi ve Temel Eğitim Dergisi, 4(1), 1-15., Doi: 10.29329/jpee.2023.593.1 (Yayın No: 8432744)

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AVŞAR GÖKHAN, EPÇAÇAN CEVDET (2023).  8. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Etkinliklerinin Yaratıcılığa Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.  Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi, 6(1), 131-158., Doi: 10.53046/ijotem.1275014 (Yayın No: 8352357)

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET, ERZEN MELİH (2022).  Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre
Değerlendirilmesi (CIPP Modeline Göre Bir Değerlendirme).  [Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi, 11(22), 361-377., Doi: 10.55605/ejedus.1195202 (Yayın No: 7940805)

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2022).  Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarına İlişkin Bir Araştırma.  Turkish Studies Educational Sciences, 17(5), 993-1014., Doi: 10.7827/TurkishStudies.63281 (Yayın No: 7899086)

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2022).  Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerini Kullanma
Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma.  International Journal of Languages’ Education and Teaching, 10(1), 103-119., Doi: 10.29228/ijlet.57395 (Yayın No: 7644059)

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET, SEVGİ BETÜL (2021).  OPINIONS OF PARENTS AND TEACHERS ON CHARACTER EDUCATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS.  INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 7(47)-2400., Doi: 10.31589/JOSHAS.841 (Yayın No: 7372101)

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PESEN ATA, EPÇAÇAN CEVDET (2021).  ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENMEYE
YÖNELİK İNANÇLARININ YAŞAM BOYU
ÖĞRENMEYE YÖNELİK
YETERLİLİKLERİNİ YORDAMA GÜCÜ.  SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 9(1), 358-373., Doi: 10.53586/susbid.1027445 (Yayın No: 7358646)

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,ay fatma (2019).  Learning Difficulties of Fourth Graders About The Subject of Fractions in Primary School.  International Journal of Scientific and Technological Research, 5(2), 314-327., Doi: 10.7176/JSTR/5-2-37 (Yayın No: 4885462)

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,pesen hasan (2018).  ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMININ PAYDAŞLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ.  Social Sciences Studies Journal (SSSJournal), 4(20), 2589-2607.

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Yayın No: 4326080)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ERZEN ZAHİR,EPÇAÇAN CEVDET (2018).  ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN TOPLUMDAKİ SAYGINLIĞININ İNCELENMESİ.  JOURNAL OF INSTITUTE OF ECONOMIC DEVELOPMENT AND SOCIAL RESEARCHES, 4(9), 331-345. (Yayın No: 4311620)

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AKSOY EBUMÜSLÜM,EPÇAÇAN CEVDET (2018).  SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLER EĞİTİMİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ.  ATLAS INTERNATIONAL REFERRED JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES, 4(9), 470-484. (Yayın No: 4311588)

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET (2017).  The Analysis of High School Students’ Tendencies about Lifelong Learning.  Universal Journal of Educational Research, 5(12), 26-31., Doi: 10.13189/ujer.2017.051305 (Yayın No: 3836981)

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,YILMAZ AYŞE,ZAHİR ERZEN,EBUMÜSLÜM AKSOY (2016).  The Relationship between Socio Economic and Socio Cultural Structures of High School Students and Their Attitudes to English Classes.  International Journal of Humanities and Social Science Invention, 5(10), 37-48. (Yayın No: 2874877)

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2016).  Teachers Candidates  Perceptions on the Concept of Communication  A Metaphor Analysis.  International Journal of Humanities and Social Science , 6(2), 178-193. (Yayın No: 2808764)

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2016).  ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS VE ÖĞRETMENLİK ATAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ.  International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11(3), 1065-1090., Doi: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.9390 (Yayın No: 2745214)

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2015).  Bazı Değişkenler Açısından İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin 4 4 4 Eğitim Sistemine İlişkin Görüşleri.  Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 10(3), 387-408., Doi: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7754  (Yayın No: 1415380)

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Halim Ulaş,EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT,KOÇAK BÜŞRA (2015).  Öğretmen Adaylarının Karar Vermede Özsaygı Düzeyi Ve Karar Verme Stillerinin İncelenmesi.  Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , 10(3), 1031-1052., Doi: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7831  (Yayın No: 1415483)

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CAHİT,A HALİM ULAŞ,EPÇAÇAN CEVDET (2015).  The Effect Of Cooperative Reading And Composition Technique On Reading Comprehension And Composition Writing Skill.  Journal of Global Research in Education and Social Science, 2(1), 8-16. (Yayın No: 1415084)

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CAHİT,EPÇAÇAN CEVDET (2015).  Examining Critical Thinking Skill in Terms of Various Variables.  Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, 3, 269-283. (Yayın No: 1415214)

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2015).  The High School Students  Views On The Necessity Of Private Courses For Accessing To Higher Education   Siirt Sample.  Educational Research and Rewiev , 10(2), 135-144., Doi: 10.5897/ERR2014.2040, (Yayın No: 1414939)

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2013).  Opinions Of Class And Subject Matter Teachers And Candidate Teachers On The Effectiveness Of Creative Drama In Teaching Activities.  Educational Research and Rewiev , 8(14), 1064-1075., Doi: 10.5897/ERR2013.1517  (Yayın No: 1266892)

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CAHİT,A HALİM ULAŞ,SALİH ORHAN,EPÇAÇAN CEVDET,GEDİK MEHMET (2013).  Altı Şapka Düşünme Tekniğinin İlköğretim Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerin Geliştirmeye Etkisi.  Akademik Araştırmalar Dergisi (Journal Of Academic Studies), 4(55), 105-120. (Yayın No: 1410128)

 

 

 

 

 

26.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DEMİREL ÖZCAN,EPÇAÇAN CEVDET (2012).  Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme Ürünlerine Etkisi.  Kalem Uuslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2(1), 71-106. (Yayın No: 1411341)

 

 

 

 

 

27.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,ÖZCAN DEMİREL (2011).  Okuduğunu Anlama Öz Yeterlik Algısı Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması.  Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of International Social Research) , 4(16), 120-128. (Yayın No: 1411503)

 

 

 

 

 

28.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CAHİT,EPÇAÇAN CEVDET (2010).  Socio economic and culturel factors effecting self efficacy onreading comprehension.  Procedia Social and Behavioral Sciences, 2(2), 666-671., Doi: 10.1016/j.sbspro.2010.03.081 (Yayın No: 2863564)

 

 

 

 

 

29.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2009).  Okuduğunu Anlama Stratejilerine Genel Bir Bakış.  Uluslararası Sosyal Aratırmalar DergisiThe Journal of International Social Research, 2(6), 207-223. (Yayın No: 1414892)

 

 

 

 

 

30.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,ERZEN RAMAZAN MELİH (2008).  İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi.  Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal Of International Social Research), 1(4), 182-202. (Yayın No: 1266900)

 

 

 

 

 

31.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET, KÖK NEDİM (2018).  6. Sınıf Türkçe Ders Kitabının 6. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programına Uygunluğunun İncelenmesi.  2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8379867)

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AY FATMA, EPÇAÇAN CEVDET (2022).  Research on Perceptual Learnıng Style Preferences of Students.  XV. International Congress of Educational Research / September 01-03, 2022 - Kosova, 18-18. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8211832)

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SEVGİ BETÜL, EPÇAÇAN CEVDET (2022).  Öğrencilerin Dini İnanç Kavramlarına Yönelik Algılarına Dair Bir Araştırma.  XV. International Congress of Educational Research / September 01-03, 2022 - Kosova, 14-15. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8211827)

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOKUMACI SAMET, EPÇAÇAN CEVDET (2023).  EBEVEYNLERİN ÇOCUK HAKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ.  5. INTERNATIONAL DİCLESCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 142-155. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8498076)

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AVŞAR GÖKHAN, EPÇAÇAN CEVDET (2023).  8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN YARATICILIĞA KATKISINA İLİŞKİN
ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ.  5. INTERNATIONAL DİCLESCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 163-181. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8498007)

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UĞUR GÜLİSTAN, EPÇAÇAN CEVDET (2023).  OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE EĞİTİMİ YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA.  4. INTERNATIONAL DICLE SCIENTIFIC   RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 679-690. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 8337739)

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AY FATMA, EPÇAÇAN CEVDET (2022).  RESARCH ON CREATIVE THINKING
SKILLS OF STUDENTS
.  12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, 88-120. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 7734328)

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,PESEN HASAN (2019).  Destek Eğitim Odası Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerininİncelenmesi.  ICCI EPOK 2019, 510-524. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 5624730)

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2019).  Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Öğrencilerin Üst DüzeyDüşünme Becerilerinin Gelişimine Sağladıkları Katkılarına İlişkinÖğrenci Görüşleri.  ICCI EPOK 2019, 172-185. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 5624720)

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,ASMA DURHAN (2018).  Ġlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmen Öz-Yeterlik Algı Düzeylerinin Ġncelenmesi.  2. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 76-76. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 4659898)

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA (2017).  Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Türk Dili ve Edebiyatı Dersine Yönelik Tutumlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri.  5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657882)

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ORAL BEHÇET,EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN UĞUR (2017).  Fen Lisesi Öğrencilerinin Evrensel Değerlere Yönelik Algıları.  5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657900)

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET (2017).  Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Yeterlilikleri İle ÖğrenmeyeYönelik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi/.  5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657892)

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET (2017).  The Analysis of High School Students’ Tendencies about Lifelong Learning.  3 rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3975415)

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA (2017).  Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretmen Niteliklerine İlişkin Görüşleri.  3 rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2017. Porto (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657503)

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2017).  Dil Eğitimi Öğretmenlerinin Öğretim Stillerine İlişkin Görüşleri.  3 rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2017. Porto (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657493)

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOYTOK ESEF HAKAN,EPÇAÇAN CEVDET (2017).  Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin Demografik değişkenlere göre incelenmesi.  16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 4916105)

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOYTOK ESEF HAKAN,EPÇAÇAN CEVDET (2017).  Okulöncesi Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi.  16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3656251)

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,TOYTOK ESEF HAKAN (2017).  Lise Öğrencilerinin Güdülenme ve Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki.  16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 3657479)

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,PESEN HASAN (2016).  ADAY    DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ.  4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3106284)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,GÜREL SUNGUR (2016).  Okuma Motivasyonu Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Geçerlik  Güvenirlik Çalışması.  3. INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 2874883)

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2016).  Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Becerileri İle Edebiyata İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin BazıDeğişkenler Açısından İncelenmesi.  3. INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 2874888)

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,ÖZDEMİR MEHMET (2015).  Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri İle 4 4 4 Eğitim Sisteminde Erken Çocukluk  Okul Öncesi  Eğitiminin Niteliği  Siirt İl Örneği.  INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TREND IN EDUCATION (ICONTE 2015) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 1464766)

 

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT,AY MELEK (2011).  Yapılandırmacı Öğretim Programları ve Sınıf Yönetimi Arasındaki İlişkiye Dair Öğretmen Görüşleri.  1. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI ve ÖĞRETİM KONGRESİ (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 2863563)

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT (2010).  Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı Çerçevesinde Hazırlanmış Dil Ve Anlatım Dersi (9. – 12. Sınıflar) Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri.  International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 228-244. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 4036888)

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT,ULAŞ A HALİM (2010).  The study of visual reading strategies scale of validity and reliabilityin comprehension teaching.  World Conference on Learning, Teaching and Administration, 9, 1666-1673., Doi: 10.1016/j.sbspro.2011.12.069 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 2587347)

 

 

 

 

 

 

26.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CAHİT,EPÇAÇAN CEVDET,ulaş A Halim,Delek Tuba (2010).  According to students  views the assessment of Turkish literaturebooks.  World Conference on Learning, Teaching and Administration, 9, 613-621., Doi: Doi: 10.1016/j.sbspro.2010.12.206 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 2587345)

 

 

 

 

 

 

27.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,OKÇU VEYSEL (2009).  Ortaöğretim Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi.  The First International Congress Of Educational Research (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 1421656)

 

 

 

 

 

 

28.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,ERZEN RAMAZAN MELİH (2008).  Kavrama Öğretiminde İlköğretim Sınıf Ve Branş Öğretmenlerinin Görsel Stratejilerini Kullanılmasına İlişkin Görüşleri.  International Conference on Educational Science ICES 2008 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No: 1421563)

 

 

 

 

 

 

29.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
    C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EĞİTİM VE GÖÇ, Bölüm adı:(ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM) (2024)., EPÇAÇAN CEVDET,YALIM ZEHRA,  PEGEM AKADEMİ, Editör:BİREL FIRAT KIYAS, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 276, ISBN:978-6256128-57-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9106023)

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİ KURAM- METODOLOJİ- UYGULAMA, Bölüm adı:(TERS YUÜZ ÖĞRENME MODELİNİ DESTEKLEYEN KURAM VE YAKLAŞIMLAR) (2024)., EPÇAÇAN CEVDET,  ANI YAYINCILIK, Editör:EPÇAÇAN CAHİT, ULAŞ ABDULHAK HALİM, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 273, ISBN:978-605170-993-2, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9113748)

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Bölüm adı:(İKİ DİLLİLİĞİN ÇOCUKLARIN SOSYAL BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDEKİ ROLÜNÜN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ) (2023)., EPÇAÇAN CAHİT, EPÇAÇAN CEVDET, CAN VEDAT,  SONÇAĞ AKADEMİ, Editör::        Güneş EKMEKÇİ AŞAN, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 208, ISBN:978-625-6875-41-8, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8419218)

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sosyal ve Duyuşsal Öğrenme, Bölüm adı:(Sosyal Duygusal Öğrenme) (2023)., EPÇAÇAN CEVDET,  EFE AKADEMİ YAYINLARI, Editör:MELTEM YALIN UÇAR, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 366, ISBN:978-625-6796-07-2, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8453946)

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maarif Düşüncemizin
Kuramsal Temelleri I, Bölüm adı:(Nasiruddin Tusi) (2023)., EPÇAÇAN CEVDET, EPÇAÇAN UĞUR,  PEGEM AKADEMİ, Editör:AKPINAR Burhan,   ORAL Behçet, ÖZER Bayram, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 590, ISBN:978-625-6764-58-3, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8820782)

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL TARTIŞMALAR 12, Bölüm adı:(Oyun Yoluyla Öğretimin Etkililiği Üzerine Yapılmış Araştırmalara İlişkin Sistematik Ve Tematik Bir İnceleme) (2023)., EPÇAÇAN CEVDET, BAYDEMİR SEHER,  Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Editör:BULUT MERYEM, KARACAGİL ZEYNEL, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 2261, ISBN:978-625-6925-23-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8376824)

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Karakter ve Değer Eğitimi, Bölüm adı:(Karakter ve Değer Eğitiminde Öğretmen) (2022)., EPÇAÇAN CEVDET,  Lisans Yyaıncılık, Editör:Murat, Mehmet, Yılmaz Emrullah, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 276, ISBN:978-625-7825-79-5, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 7808097)

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Bölüm adı:(Bilimsel Araştırmalarda Etik ve Etik Kurallar) (2020)., EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA,  Pegem Akademi, Editör:Behçet ORAL, Ahmet ÇOBAN, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 520, ISBN:978-625-7880-17-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 6497572)

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eğitim Felsefesi, Bölüm adı:(Türklerin Müslümanlığa Girme Sürecinde Eğitim Felsefesi) (2019)., EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA,  Pegem Akademi, Editör:Ergün Mustafa, Çoban Ahmet, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 425, ISBN:978-605-241-564-1, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4879788)

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eğitimde Ahlak ve Etik, Bölüm adı:(Okullarda Ahlak Eğitimi ve Etik Kurullar) (2019)., PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET,  Pegem Akademi, Editör:Behçet ORAL, Ahmet ÇOBAN, Mehmet BARS, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 307, ISBN:978-605-241-620-4, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4901642)

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Öğretim ilke ve Yöntemleri, Bölüm adı:(Grupla Öğretim Teknikleri) (2018)., PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET,  Nobel Akademik Yayıncılık, Editör:Ali Arslan, Cevat EKER, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 312, ISBN:978-605-320-988-1, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4517374)

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eğitim Bilimine Giriş, Bölüm adı:(Eğitimin Felsefi Temelleri) (2017)., EPÇAÇAN CEVDET,  Nobel Akademik Yayıncılık ve EğitimDanışmanlık, Editör:ARSLAN, Ali, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 312, ISBN:978-605-320-701-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 3657862)

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Bölüm adı:(Program Geliştirme ve Teknoloji İlişkisi) (2017)., EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA,  Pegem Akademi, Editör:ORAL Behcet, YAZAR Taha, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 647, ISBN:978-605-241-050-9, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 3657855)

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN EKREM,ÇELİK ABDULAZİZ,EKİN ADNAN İDRİS,YÜKSEL İBRAHİM (2016).  SERBEST KIYAFET UYGULAMASINA İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ.  EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 20(55), 215-237., Doi: Doi Number :http://dx.doi.org/10.17753/Ekev598 (Kontrol No: 2808769)

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2014).  İlkokul v e Ortaokul Öğretmen ve Yöneticilerinin 4 4 4 Eğitim Sistemine İlişkin Görüşleri.  EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 18(58), 505-522. (Kontrol No: 1416502)

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OKÇU VEYSEL,EPÇAÇAN CEVDET (2013).  Sınıf Yönetiminin Boyutlarına İlişkin Öğretmenlerin Yeterlilik Düzeylerinin Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.  Milli Eğitim Dergisi , 42(200), 68-86., Atıf Sayısı: 1 (Kontrol No: 1416298)

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2012).  Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yaratıcı Dramanın Etkililiğine İlişkin Görüşleri.  EKEV AKADEMİ DERGİSİ , 16(52), 281-297. (Kontrol No: 1416411)

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,OKÇU VEYSEL (2010).  İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi.  MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 39(187), 39-52., Atıf Sayısı: 7 (Kontrol No: 1446196)

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET,ERZEN RAMAZAN MELİH (2010).  Okuduğunu Anlama Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.  MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 39(185), 22-33., Atıf Sayısı: 1 (Kontrol No: 1446155)

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EPÇAÇAN CEVDET (2009).  Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlama Stratejilerini İşe Koşmalarına İlişkin Görüşleri.  MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 37(181), 108-120. (Kontrol No: 1446126)

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Editörlük

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi (Alan endeksleri), Dergi, Dergi, 01.01.2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi- (International Journal of Curriculum and Instructional Studies) (TR DİZİN), Dergi, Yrd. Editör, Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 01.01.2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (Endekste taranmıyor), Dergi, Editör, SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üniversite Dışı Deneyim

 

 

 

 

 

 

2009-

ÖĞRETİM ÜYESİ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SİİRT ÜNİVERSİTESİ , , (Diğer)

 

 

 

 

2002-2009

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ , , (Diğer)

 

 

 

 

1998-2002

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DİCLE ÜNİVERSİTESİ SİİRT EĞİTİM FAKÜLTESİ, , (Diğer)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1996-1998

ÖĞRETMENLİK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MEB VAN GÜRPINAR LİSESİ, , (Diğer)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sertifika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

129564

 

Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, TÜBİTAK Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, Siirt Üniversitesi, Sertifika, 21.06.2012 -21.06.2012 (Ulusal)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Çalıştay

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

129567

 

Eğitim Programları ve Öğretimde Terim Birliği Çalıştayı, Eğitim Programları ve Öğretimde Terim Birliği Çalıştayı, Doğu Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Çalıştay, 25.03.2016 -27.03.2016 (Ulusal)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

129566

 

TÜRKİYE DE PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI, TÜRKİYE DE PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Çalıştay, 12.06.2015 -12.06.2015 (Ulusal)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

129565

 

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Çalıştay, 11.06.2015 -11.06.2015 (Ulusal)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

129284

 

EĞİTİM BİLİMLERİ BAKIŞ AÇISIYLA BİR PROFESYONEL OLARAK ÖĞRETMEN ÇALIŞTAYI, EĞİTİM BİLİMLERİ BAKIŞ AÇISIYLA BİR PROFESYONEL OLARAK ÖĞRETMEN, ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, Çalıştay, 01.03.2010 -03.03.2010 (Ulusal)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 


Güncelleme : 12.12.2024 14:42:56