ÖZ GEÇMİŞ FORMUÖDoç. Dr. Mustafa KAHYAOĞLU
1.
Adı Soyadı: Şerafettin DABAN
2.
Doğum Tarihi: 01.09.1968
3.
Unvan: Öğretim Görevlisi
4.
Öğrenim Durumu: Yüksek Lisans
Derece
|
Bölüm/Program
|
Üniversite
|
Yıl
|
Lisans
|
Coğrafya Öğretmenliği
|
Dicle Üniversitesi
|
1994
|
Yüksek Lisans
|
Sosyal Bilimler Enstitüsü
|
Dicle Üniversitesi
|
2000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Akademik Unvanlar:
6.
Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
6.1.
Yüksek Lisans Tezleri
6.2. Doktora Tezleri
7. Yayınlar
7.1. Uluslararası
hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI &ArtsandHumanities)
Daban, Ş. and Kahyaoğlu, M., (2013). The Relationship Between Teacher
Candidates’ Environmentally Responsible Behaviours and Attitudes Towards Green
Advertising. Procedia-Social and Behavioral Sciences, ss:3046-3051. Doi: 10.1016/j.sbspro.2013.12.351.
7.2. Uluslararası diğer
hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
-
7.3. Uluslararası
bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings)
basılan bildiriler
7.4. Yazılan
uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler
-
7.5. Ulusal hakemli
dergilerde yayınlanan makaleler
1. Kahyaoğlu
M., Daban Ş., Yangın S. İlköğretim Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik
Tutumları, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi. Sayı:11ISSN 1305-0060, Dicle
Üniversitesi. Temmuz 2008. Diyarbakır.
2. Kahyaoğlu, M , Daban, Ş , Çetin, A . "The Teacher Candidates’ Views on
Metaphors with Respect to Concept of Technology". Journal of Strategic
Research in Social Science 3 (): 189-198
3. Daban, Ş , Kahyaoğlu, M . "The Effect of
Simulation Activities on Pre-Service Science Teachers’ Intentions towards
Use of Interactive Board". Journal of Strategic Research in Social Science
3 (): 47-58
7.6. Ulusal bilimsel
toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
1. Kahyaoğlu
M., Daban Ş., Yangın S. İlköğretim Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik
Tutumları Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi. Gazi Üniversitesi. Nisan 2006.
Ankara.
2. Kahyaoğlu
M., Daban Ş., İlköğretim Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime
Yönelik Algıları. UMES 2007 Ulusal Teknik, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç
Araştırmacılar Sempozyumu. Kocaeli Üniversitesi Haziran 2007 Kocaeli.
3. Daban Ş.,
Kahyaoğlu M., Özbek R. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Programa
Yönelik Görüşleri. UMES 2007 Ulusal Teknik, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri
Genç Araştırmacılar Sempozyumu. Kocaeli Üniversitesi Haziran 2007 Kocaeli.
7.7.
Diğer yayınlar
1.Daban, Ş.,
ve ark., Coğrafya ya Giriş. ISBN 975- 00304-0-0. İstanbul. Lisans
Yayıncılık,. 2005.
2. Daban, Ş.,
ve ark., Bilgisayar I. ISBN 975-8792-08-3. Ankara. PegemA Yayıncılık.2006.
3.Daban, Ş.,
ve ark., Bilgisayar I-II. .(2. Baskı) ISBN 978-9944-56-2Ankara. PegemA
Yayıncılık.2008.
7.8. Uluslararası
atıflar
8. Ulusal &
Uluslararası Projeler
TÜBİTAK 4004 112B275 proje
no’lu Ekolojik Ayak İzlerimizi tanıyalım proje
9. İdari Görevler
-
10. Bilimsel ve Mesleki
Kuruluşlara Üyelikler
-
11. Ödüller
12. Son iki
yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu
doldurunuz.
Akademik Yıl
|
Dönem
|
Dersin Adı
|
Haftalık Saati
|
Öğrenci Sayısı
|
Teorik
|
Uygulama
|
2016 - 2017
|
Güz
|
Türkiye Coğrafyası ve
Jeopolitiği
|
4
|
0
|
102
|
Günümüz Dünya Sorunları
|
2
|
0
|
116
|
Bahar
|
Genel ve Fiziki Coğrafya
|
4
|
0
|
103
|
Siyasi Coğrafya
|
2
|
0
|
114
|
Yer Bilimleri
|
2
|
0
|
76
|
2017 - 2018
|
Güz
|
Türkiye Coğrafyası ve
Jeopolitiği
|
2
|
0
|
97
|
Günümüz Dünya Sorunları
|
2
|
0
|
106
|
Türkiye Fiziki Coğrafyası
|
2
|
0
|
96
|
Bahar
|
Genel Fiziki Coğrafya
|
4
|
0
|
95
|
Ülkeler Coğrafyası
|
3
|
0
|
97
|
Form bilgisayar
ortamında doldurulacaktır.