1. Adı Soyadı
|
: Kübranur AKGÜN
|
2.Unvanı
|
: Öğretim Görevlisi
|
3.Öğrenim Durumu
|
:
|
Derece
|
Bölüm
|
Üniversite
|
Yıl
|
Önlisans
|
Bilgisayar Programcılığı
|
İnönü Üniversitesi
|
2014
|
Lisans
|
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
|
Fırat Üniversitesi
|
2018
|
Yüksek Lisans
|
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
|
Fırat Üniversitesi
|
2022
|
Yüksek Lisans
|
Eğitim Programları ve Öğretim
|
İnönü Üniversitesi
|
2023-Devam Ediyor
|
4. Yüksek Lisans Tez
Başlığı
Okul Öncesi Dönemde Zihinsel Yetersizliği Bulunan
Öğrencilerin Matematik Eğitimi İçin Etkileşimli Öğretim Materyalinin
Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
5. Yayınlar
5.1. Uluslararası
hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
1. TÜREL, Y. K., & AKGÜN,
K.(2021). Zihinsel Yetersizliği Bulunan Bireylerin Matematik Eğitiminde Öğretim
Teknolojilerinin Kullanımı: Bir Literatür Taraması. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi.
2.
AKGÜN, K., & TÜREL, Y. K. (2021). Bilgisayar ve Öğretim
Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin STEM Yaklaşımına Yönelik
Farkındalıklarının Belirlenmesi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama Dergisi.
3. AKGÜN,
K., & BULUT, Ö.M. (2020). Eğitsel Veri Madenciliği Yöntemi İle İlgili
Yapılmış Çalışmalarının İncelenmesi: İçerik Analizi. Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi.
4. TÜREL,
Y. K., AKGÜN, K., AYDIN, M., & YARATAN, A. S. (2020). Uzak Doğu Ülkelerinin Eğitimde
Teknoloji Politikalarının İncelenmesi. İnönü
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
5.2. Uluslararası
bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler:
1. TÜREL, Y. K., AKGÜN, K., AYDIN,
M., & YARATAN, A. S. (2019). Educational Technology Policies of
Far Eastern Countries. 9th International Research Conference on Education,
Language and Literature.
2. AKGÜN, K.,
& TÜREL, Y. K. (2019). Oyunlaştırmanın Çevrimiçi Öğrenmede
Kullanımına İlişkin Bir Derleme Çalışması. International Computer and
Instructional Technologies Symposium.
3. ÖZDEMİR, O., AKGÜN, K., & İBEK, E. (2019). Yenilenen Bilişim Teknolojileri ve Yazılım
Dersi Öğretim Programının Uygulanmasında Karşılaşılabilecek Muhtemel Zorluklar
ile İlgili Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Araştırma. International Computer and
Instructional Technologies Symposium.
4. TÜREL, Y. K., & AKGÜN, K. (2019). Özel Eğitimde Yardımcı
Teknolojilerin Kullanımı: Literatür Taraması.
7th International Conference on Instructional Technology and Teacher
Education.
5. AKGÜN, K., & ÖZDEMİR, O. (2019).
Eğitimde Neurofeedback Uygulamaları. 7th
International Conference on Instructional Technology and Teacher Education.
6. TÜREL, Y. K., & AKGÜN, K. (2019). Bilişim Teknolojileri
Öğretmen Adaylarının Stem Farkındalıklarının Belirlenmesi. 7th International
Conference on Instructional Technology and Teacher Education.
6. PROJELER
1. BAP Projesi- Okul öncesi Dönemde Zihinsel
Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Temel Matemetik Becerilerini
Desteklemeye Yönelik Etkileşimli Öğretim Materyalinin Geliştirilmesi ve
Değerlendirilmesi
2. TUBİTAK 1001 Projesi- Okul öncesi Dönemde Zihinsel
Yetersizlikten Etkilenmiş Çocukların Temel Matematik Becerilerini Geliştirme ve
İzlemeye Yönelik Bir Mobil Uygulama (ÖZÇİMO)
7.ÖDÜLLER
1. 12.
Ulusal BÖTE Öğrenci Kurultayı- Kastamonu-
Poster Tasarım Alanında Birincilik- 2018