Kişisel Bilgiler
|
Adı-Soyadı:
|
Dr. Öğr. Üyesi Hamiyet BURSALI (2022-)
|
Eğitim Durumu
|
Lisans Öğrenimi:
(2002-2006)
|
Süleyman Demirel, Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi, Türkçe
Öğretmenliği Bölümü
|
Yüksek Lisans Öğrenimi:
(2012-2014)
|
Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Bilim
Dalı
Tez Başlığı: Çizgi Dizilerin 5. ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Söz Varlığına
Katkısı
|
Doktora Öğrenimi:
(2017-2022)
|
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Bilim
Dalı
Tez Başlığı: Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin
Okuduğunu Anlama Başarılarına, Motivasyonlarına ve Derse Yönelik Tutumlarına
Etkisi
|
Yabancı Dil
|
İngilizce (ÜDS: 68.75 - YÖKDİL: 72)
|
Bilimsel Faaliyetler
|
Uluslararası hakemli dergilerde
yayınlanan makaleler (SCI, SSCI, Arts and Humanities)
|
1.
|
Bursali, H. & Yilmaz, R. M. (2019). Effect of augmented reality
applications on secondary school students' reading comprehension and learning
permanency. Computers in Human Behavior 95, 126-135. https://doi.org/10.1016/j.chb.2019.01.035
|
Uluslararası diğer hakemli dergilerde
yayınlanan makaleler
|
1.
|
Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2013). Türkçe öğretmenlerinin
motivasyon faktörlerine ilişkin görüşleri. Middle Eastern &
African Journal of Educational Research, (MAJER) (5), 7-22.
|
Uluslararası bilimsel toplantılarda
sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
|
1.
|
Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2013). Turkish teachers’ views
about motivation factors, CICE 2013 International Conference on
Innovation and Challenges in Education Abstracts Book içinde (s.71),
Kütahya, 26-28 April 2013.
|
2.
|
Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2014). Çizgi dizilerle kalıp
(ilişki) sözlerin öğretimi: Cille örneği, 7. Uluslararası Türkçenin
Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı (UTEOK), Muğla, 19-21 Haziran.
|
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan
makaleler
|
1.
|
Bursalı, H. & Topçuoğlu-Ünal, F. (2015). Çizgi dizilerin 5. ve 6.
sınıf öğrencilerinin söz varlığına katkısı. Mustafa Kemal
Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (29)
60-74.
|
2.
|
Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2015). Çizgi dizilerle kalıp
(ilişki) söz öğretimi: Cille örneği. Akademik Sosyal Araştırmalar
Dergisi (ASOS JOURNAL), 3 (12) 69-83.
|
İş Deneyimi
|
2006-2016
|
Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda Türkçe öğretmenliği
|
2017-
|
Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü (Araştırma
Görevlisi)
|
Bilimsel Toplantılar,
Kurslar ve Eğitimler
|
22-30 Ocak 2018
|
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sertifika Programı, Dumlupınar
Üniversitesi, Türkçe Öğretimi ve Uygulama Merkezi, Katılımcı.
|
19.11.2018-06.01.2019
|
Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm
Projesi kapsamında “Dijital Çağda Yükseköğretimde Öğrenme ve Öğretme
Eğitimi”, Anadolu Üniversitesi, Katılımcı.
|
24-26 Eylül 2020
|
2237 TÜBİTAK Proje Hazırlama ve Değerlendirme Eğitimi, Siirt
Üniversitesi, Katılımcı
|
|
|
Son iki yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü
düzeydeki dersler
|
Akademik
Yıl
|
Dönem
|
Dersin Adı
|
Haftalık Saati
|
Öğrenci Sayısı
|
Teorik
|
Uygulama
|
2022-2023
(Lisans)
|
Güz
|
Çocuk Edebiyatı
|
2
|
0
|
2 Şube
|
Okuma Eğitimi
|
3
|
0
|
2 Şube
|
Medya Okuryazarlığı
|
2
|
0
|
2 Şube
|
Dil Edinimi
|
2
|
0
|
2 Şube
|
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
|
2
|
0
|
1 Şube
|
Öğretmenlik Uygulaması 1
|
2
|
6
|
2 Grup
|
|
|
|