Eğitim Fakültesi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Türkçe Eğitim Anabilim Dalı
Telefon (0484) 212-1111 / 3163
Kurumsal E-Posta hamiyetbursali  siirt.edu.tr
E-Posta hamiyetbursali  gmail.com
Web
Açıklama
Güncelleme1.02.2021 15:34:23

Dr. Öğr. Üyesi HAMİYET BURSALI

  • Görev
  • Dosyalar
  • Çalışmalar
Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi

Kişisel Bilgiler

Adı-Soyadı:

 Dr. Öğr. Üyesi Hamiyet BURSALI (2022-)

Eğitim Durumu

Lisans Öğrenimi:

(2002-2006)

Süleyman Demirel, Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Bölümü 

Yüksek Lisans Öğrenimi:

(2012-2014)

Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Bilim Dalı

 

Tez Başlığı: Çizgi Dizilerin 5. ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Söz Varlığına Katkısı

Doktora Öğrenimi:

(2017-2022)

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Bilim Dalı

 

Tez Başlığı: Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarılarına, Motivasyonlarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi

Yabancı Dil

İngilizce (ÜDS: 68.75 - YÖKDİL: 72)

Bilimsel Faaliyetler

Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI, SSCI, Arts and Humanities)

1.

Bursali, H. & Yilmaz, R. M. (2019). Effect of augmented reality applications on secondary school students' reading comprehension and learning permanency. Computers in Human Behavior 95, 126-135. https://doi.org/10.1016/j.chb.2019.01.035

Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

1.

Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2013). Türkçe öğretmenlerinin motivasyon faktörlerine ilişkin görüşleri. Middle Eastern & African Journal of Educational Research, (MAJER) (5), 7-22.

Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler

1.

Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2013). Turkish teachers’ views about motivation factors, CICE 2013 International Conference on Innovation and Challenges in Education Abstracts Book içinde (s.71), Kütahya, 26-28 April 2013.

2.

Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2014). Çizgi dizilerle kalıp (ilişki) sözlerin öğretimi: Cille örneği, 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı (UTEOK), Muğla, 19-21 Haziran.

Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

1.

Bursalı, H. & Topçuoğlu-Ünal, F. (2015). Çizgi dizilerin 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin söz varlığına katkısı. Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi12 (29) 60-74.  

2.

Topçuoğlu-Ünal, F. & Bursalı, H. (2015). Çizgi dizilerle kalıp (ilişki) söz öğretimi: Cille örneği. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (ASOS JOURNAL), 3 (12) 69-83.

İş Deneyimi

2006-2016

Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda Türkçe öğretmenliği

2017-

Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü (Araştırma Görevlisi)

Bilimsel Toplantılar, Kurslar ve Eğitimler

22-30 Ocak 2018

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sertifika Programı, Dumlupınar Üniversitesi, Türkçe Öğretimi ve Uygulama Merkezi, Katılımcı.

19.11.2018-06.01.2019

Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm Projesi kapsamında “Dijital Çağda Yükseköğretimde Öğrenme ve Öğretme Eğitimi”, Anadolu Üniversitesi, Katılımcı.

24-26 Eylül 2020

2237 TÜBİTAK Proje Hazırlama ve Değerlendirme Eğitimi, Siirt Üniversitesi, Katılımcı

 

 

Son iki yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler

 

Akademik

Yıl

Dönem

Dersin Adı

Haftalık Saati

Öğrenci Sayısı

Teorik

Uygulama

 

 

 2022-2023

(Lisans)

 

 

 Güz

Çocuk Edebiyatı

2

0

2 Şube

Okuma Eğitimi

3

0

2 Şube

Medya Okuryazarlığı

2

0

2 Şube

Dil Edinimi

2

0

2 Şube

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

2

0

1 Şube

Öğretmenlik Uygulaması 1

2

6

2 Grup

 

 

 

 


Güncelleme : 8.11.2022 21:06:00