A. Uluslararası hakemli dergilerde
yayımlanan makaleler ÖZDEMİR F. & ÖZDEMİR H.
(2018). INVESTIGATION OF HIGH SCHOOL
STUDENTS’ OPINIONS ON CONSTRUCTING PROOF AND SKILL PERCEPTIONS ON PROBLEM
SOLVING. The Journal of Academic
Social Sciences, 6(71), 405-419., Doi: 10.16992/ASOS.13747 (Yayın No:
4295257)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖZDEMİR F. & KAPLAN A. (2018). İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü
Öğrencilerinin Yaz Okuluna Katılma Nedenlerinin İncelenmesi. Route Educational and Social Science
Journal, 5(26), 53-62., Doi: 10.17121/ressjournal.1062 (Yayın No: 4257818)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖZDEMİR F. & KAPLAN A. (2017). Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Türk
Eğitim Sisteminin Sorunları Ve Bu Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri. Journal of Turkish Studies, 12(Volume 12
Issue 28), 577-592., Doi: 10.7827/TurkishStudies.12426 (Yayın No: 3820177)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖZDEMİR F. & ÖZDEMİR H.
(2017). Matematik Eğitiminde Sayıların
Önemi: Özel Sayı ve Sistemlerinin Keşfedilmesi Örneği. Researcher Social Science Studies, 5(4),
290-297., Doi: 10.18301/rss.432 (Yayın No: 3806935)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖZDEMİR F. & DURAN M. & KAPLAN
A. (2016). Investigation of Middle
School Students Self Efficacy
Perceptions of Visual Mathematics Literacy and Perceptions of Problem Solving
Skill. Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi,
9(4), 532-554., Doi: 10.5578/keg.27822 (Yayın No: 2910122)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KAPLAN A., Doruk M. & ÖZDEMİR F.
(2015). Opinions of Pre Service
Primary Mathematics Teachers aboutProblem Solving and Proving. Middle Eastern & African Journal of
Educational Research(14), 31-47. (Yayın No: 1817450)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DURAN M., ÖZDEMİR F. & KAPLAN A.
(2015). A Research on the Use of
Problem Based Learning Approach
Teaching of Probability Sample.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT),
6(2), 250-284., Doi: 10.16949/turcomat.46429 (Yayın No: 1817576)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖZDEMİR F. & ÖZDEMİR H., KAPLAN A.
& KIRMACI U. S. (2015). Opinions
Of High School Students About Mathematical Proof. The Turkish Online Journal of Educational
Technology, 429-434. (Yayın No: 1801426)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DORUK M.,ÖZDEMİR F. & KAPLAN A.
(2015). The Relationship Between
Prospective Mathematics Teachers
Conceptions On Constructing Mathematical Proof And Their Self Efficacy
Beliefs Towards Mathematics. Kastamonu
Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(2), 861-874. (Yayın No: 1817702)
|
|
|
|
B. Uluslararası bilimsel toplantılarda
sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler 1) Özdemir,
F., & Özdemir,
H. (2017). Investigation
of high school students’ conceptions on constructing proof and skill
perceptions on problem solving (preparatory class sample). Paper presented at the meeting of the 1st
International Symposium on Social Sciences and Educational Research. 2) Özdemir,
F., & Özdemir,
H. (2017). Açık ders malzemelerine yönelik öğrenci, öğretmen ve akademisyen
görüşleri. IX. Uluslararası Eğitim
Araştırmaları Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri. 3) Özdemir,
F., & Kaplan,
A. (2017). Lise öğrencilerinin zekâ profillerini belirlemeye yönelik bir çalışma. IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi’nde
sunulan sözlü bildiri. 4) Özdemir,
F., & Kaplan,
A. (2017). Matematik öğretmeni adaylarının türk eğitim sisteminin sorunlarına
yönelik görüşlerinin incelenmesi.
VII. International Congress of Research in Education isimli bilimsel
toplantıda sunulan sözlü bildiri. 5) Özdemir,
F., & Kaplan,
A. (2016). Opinions of high school students about problem solving and provıng. Paper presented at the meeting of the International
Conference on New Horizons in Education. 6) Özdemir,
F., & Kaplan,
A. (2016). Lise öğrencilerinin çoklu zekâ alanlarına göre bilişüstü öğrenme
stratejilerinin incelenmesi. EJER
2016 isimli bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri. 7) Özdemir,
F., Özdemir, H., Kaplan A., & Kırmacı U. S. (2015). Lise öğrencilerinin matematiksel ispat
hakkındaki görüşleri. International
Conference On New Horizons In Education isimli bilimsel toplantıda sunulan
sözlü bildiri. 8) Özdemir,
F., & Kaplan,
A. (2014). Matematik öğretmeni adaylarının öğrenme stillerine göre matematiksel
ispat yapma hakkındaki görüşlerinin incelenmesi. I. Eurasian Educational Research Congress isimli
bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri. C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar
veya kitaplardaki bölümler:
C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar: 1) Özdemir
F., & Konyalıoğlu A. C. (2017). Akıl
Yürütme Oyunları - I (1. Baskı) Erzurum: Ertual Akademi.
C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler: 1) Çelik,
H. C., Bindak, R., & Özdemir, F. (2018). Development of a visual
mathematics literacy scale and investigation of visual mathematics literacy
perception according to various variables. In Y.K. Yeke, T. Yazıcı & O.
Hayırlı (Eds.), Innovative Approaches in
Educational Sciences (pp.63-76). Ankara: Gece Academy D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan
makaleler 1)
Özdemir, F., & Kaplan, A. (2014). Öğretmen adaylarının öğrenme stillerine göre
matematiksel ispat hakkındaki görüşlerinin incelenmesi. Amasya
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(2), 410-429., Doi:
10.17539/aej.39926 E. Ulusal bilimsel
toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler: 1)
Duran M., Özdemir, F., & Kaplan, A.
(2014). Faktoriyel permutasyon ve
olasılık konularının probleme dayalıöğrenme yaklaşımı ile öğretimi üzerine bir
uygulama. XI. Ulusal Fen Bilimleri
Ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri. 2)
Özdemir, F., Duran M., & Kaplan A. (2014). Ortaokul
öğrencilerinin görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algıları ile problem
çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi
Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri. 3)
Özdemir, M., & Özdemir, F. (2014). Sınıf
öğretmeni adaylarının problem çözme becerileri ile matematiğe karşı özyeterlik
algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi.
XIII .Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu’nda sunulan sözlü bildiri. 4)
Doruk M., Özdemir, F., & Kaplan, A. (2013). Matematik
öğretmeni adaylarının matematiksel ispat yapma hakkındaki görüşleri ile
matematiğe yönelik öz yeterlik algıları arasındaki ilişki. 12. Matematik Sempozyumu, Toplumda Matematik
isimli bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri. | | |