Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Matematik Eğitimi Anabilim Dalı
Telefon (0484) 212-1111 / 3140
Kurumsal E-Posta furkanozdemir  siirt.edu.tr
E-Posta furkanozdemir24  gmail.com
Web
Açıklama
Güncelleme18.09.2019 10:26:45

Dr. Öğr. Üyesi FURKAN ÖZDEMİR

  • Görev
  • Dosyalar
  • Çalışmalar
Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi
Adı Soyadı: Furkan ÖZDEMİR

Öğrenim Bilgisi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doktora

 

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (DR)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

 

 

 

24/Haziran/2019

 

 

 

 

Tez adı: LİSE ÖĞRENCİLERİNİN LİMİT VE SÜREKLİLİK KONUSUNDA MUHAKEME VE ÜSTBİLİŞSEL GELİŞİMİNİN IMPROVE MODELİ İLE İNCELENMESİ (2019) Tez Danışmanı:(ABDULLAH KAPLAN)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisans

 

ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

 

 

 

2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Görevler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI)

 

 

2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (DR))

 

 

2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projelerde Yaptığı Görevler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI NIN UYGULADIĞI ÖRGÜN VE YAYGIN EĞİTİMİ DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARININ NİTELİĞİNİ ARTIRMA ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı, , 10/05/2015 - 12/10/2016 (ULUSAL)

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kazim Karabekir Eğitim Fakültesi Bilim Şenliği: Hayatimiz Bilim, TÜBİTAK PROJESİ, Araştırmacı:ÖZDEMİR FURKAN, , 20/07/2018 - 20/02/2019 (ULUSAL)

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Kazim Karabekir Eğitim Fakültesi Bilim Şenliği, TÜBİTAK PROJESİ, Araştırmacı:ÖZDEMİR FURKAN, , 20/07/2018 - 20/02/2019 (ULUSAL)

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ödüller

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

En İyi Bildiri Dalında Ödül, NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

22. Zeka Oyunları Finalisti, ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Akademik Teşvik Ödülü, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

21. Zeka Oyunları Finalisti, ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Akademik Teşvik Ödülü, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Fakülte/Bölüm 1. Olarak Tamamlama Ödülü, ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ, 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Yurt İçi Doktora Bursu, TÜBİTAK, 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dersler *

 

 

 

 

Öğrenim Dili

Ders Saati

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisans

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dijital Okuryazarlık

Türkçe

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eserler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler

ÖZDEMİR F. & ÖZDEMİR H. (2018).  INVESTIGATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’ OPINIONS ON CONSTRUCTING PROOF AND SKILL PERCEPTIONS ON PROBLEM SOLVING.  The Journal of Academic Social Sciences, 6(71), 405-419., Doi: 10.16992/ASOS.13747 (Yayın No: 4295257)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR F. & KAPLAN A. (2018).  İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Yaz Okuluna Katılma Nedenlerinin İncelenmesi.  Route Educational and Social Science Journal, 5(26), 53-62., Doi: 10.17121/ressjournal.1062 (Yayın No: 4257818)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR F. & KAPLAN A. (2017).  Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Türk Eğitim Sisteminin Sorunları Ve Bu Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri.  Journal of Turkish Studies, 12(Volume 12 Issue 28), 577-592., Doi: 10.7827/TurkishStudies.12426 (Yayın No: 3820177)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR F. & ÖZDEMİR H. (2017).  Matematik Eğitiminde Sayıların Önemi: Özel Sayı ve Sistemlerinin Keşfedilmesi Örneği.  Researcher Social Science Studies, 5(4), 290-297., Doi: 10.18301/rss.432 (Yayın No: 3806935)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR F. & DURAN M. & KAPLAN A. (2016).  Investigation of Middle School Students  Self Efficacy Perceptions of Visual Mathematics Literacy and Perceptions of Problem Solving Skill.  Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi, 9(4), 532-554., Doi: 10.5578/keg.27822 (Yayın No: 2910122)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KAPLAN A., Doruk M. & ÖZDEMİR F. (2015).  Opinions of Pre Service Primary Mathematics Teachers aboutProblem Solving and Proving.  Middle Eastern & African Journal of Educational Research(14), 31-47. (Yayın No: 1817450)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DURAN M., ÖZDEMİR F. & KAPLAN A. (2015).  A Research on the Use of Problem Based Learning Approach  Teaching of Probability Sample.  Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 6(2), 250-284., Doi: 10.16949/turcomat.46429 (Yayın No: 1817576)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR F. & ÖZDEMİR H., KAPLAN A. & KIRMACI U. S. (2015).  Opinions Of High School Students About Mathematical Proof.  The Turkish Online Journal of Educational Technology, 429-434. (Yayın No: 1801426)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DORUK M.,ÖZDEMİR F. & KAPLAN A. (2015).  The Relationship Between Prospective Mathematics Teachers  Conceptions On Constructing Mathematical Proof And Their Self Efficacy Beliefs Towards Mathematics.  Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(2), 861-874. (Yayın No: 1817702)

B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler

1)      Özdemir, F., & Özdemir, H.  (2017).  Investigation of high school students’ conceptions on constructing proof and skill perceptions on problem solving (preparatory class sample).  Paper presented at the meeting of the 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research.

2)      Özdemir, F., & Özdemir, H. (2017).  Açık ders malzemelerine yönelik öğrenci, öğretmen ve akademisyen görüşleri.  IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri.

3)      Özdemir, F., & Kaplan, A. (2017).  Lise öğrencilerinin zekâ profillerini belirlemeye yönelik bir çalışma.  IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri.

4)      Özdemir, F., & Kaplan, A. (2017).  Matematik öğretmeni adaylarının türk eğitim sisteminin sorunlarına yönelik görüşlerinin incelenmesi.  VII. International Congress of Research in Education isimli bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri.

5)      Özdemir, F., & Kaplan, A. (2016).  Opinions of high school students about problem solving and provıng.  Paper presented at the meeting of the International Conference on New Horizons in Education.

6)      Özdemir, F., & Kaplan, A. (2016).  Lise öğrencilerinin çoklu zekâ alanlarına göre bilişüstü öğrenme stratejilerinin incelenmesi.  EJER 2016 isimli bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri.

7)      Özdemir, F., Özdemir, H., Kaplan A., & Kırmacı U. S. (2015).  Lise öğrencilerinin matematiksel ispat hakkındaki görüşleri.  International Conference On New Horizons In Education isimli bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri.

8)      Özdemir, F., & Kaplan, A. (2014).  Matematik öğretmeni adaylarının öğrenme stillerine göre matematiksel ispat yapma hakkındaki görüşlerinin incelenmesi.  I. Eurasian Educational Research Congress isimli bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri.

C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:

     C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar:

1)      Özdemir F., & Konyalıoğlu A. C. (2017). Akıl Yürütme Oyunları - I (1. Baskı) Erzurum: Ertual Akademi.

    C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:

1)      Çelik, H. C., Bindak, R., & Özdemir, F. (2018). Development of a visual mathematics literacy scale and investigation of visual mathematics literacy perception according to various variables. In Y.K. Yeke, T. Yazıcı & O. Hayırlı (Eds.), Innovative Approaches in Educational Sciences (pp.63-76). Ankara: Gece Academy

D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler

1)      Özdemir, F., & Kaplan, A. (2014).  Öğretmen adaylarının öğrenme stillerine göre matematiksel ispat hakkındaki görüşlerinin incelenmesi.  Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(2), 410-429., Doi: 10.17539/aej.39926

E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:

 

1)      Duran M., Özdemir, F., & Kaplan, A. (2014).  Faktoriyel  permutasyon ve olasılık konularının probleme dayalıöğrenme yaklaşımı ile öğretimi üzerine bir uygulama.  XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri.

2)      Özdemir, F., Duran M., & Kaplan A. (2014).  Ortaokul öğrencilerinin görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algıları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi.  XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri.

3)      Özdemir, M., & Özdemir, F. (2014).  Sınıf öğretmeni adaylarının problem çözme becerileri ile matematiğe karşı özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi.  XIII .Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu’nda sunulan sözlü bildiri.

4)      Doruk M., Özdemir, F., & Kaplan, A. (2013).  Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel ispat yapma hakkındaki görüşleri ile matematiğe yönelik öz yeterlik algıları arasındaki ilişki.  12. Matematik Sempozyumu, Toplumda Matematik isimli bilimsel toplantıda sunulan sözlü bildiri.

 

 


Güncelleme : 18.09.2019 10:55:36
Çalışmalar

Projelerde Yaptığı Görevler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ UYGULADIĞI ÖRGÜN VE YAYGIN EĞİTİMİ DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARININ NİTELİĞİNİ ARTIRMA ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Araştırmacı, , 10/05/2015 - 12/10/2016 (ULUSAL)

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ödüller

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

En İyi Bildiri Dalında Ödül, NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

22. Zeka Oyunları Finalisti, ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Akademik Teşvik Ödülü, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

21. Zeka Oyunları Finalisti, ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Akademik Teşvik Ödülü, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Fakülte/Bölüm 1. Olarak Tamamlama Ödülü, ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ, 2012

 

 

 

 

7.

Yurt İçi Doktora Bursu, TÜBİTAK, 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eserler

 

 

 

 

 

Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,ÖZDEMİR HÜSRA (2018).  INVESTIGATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’ OPINIONS ON CONSTRUCTING PROOF AND SKILL PERCEPTIONS ON PROBLEM SOLVING.  The Journal of Academic Social Sciences, 6(71), 405-419., Doi: 10.16992/ASOS.13747 (Yayın No: 4295257)

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2018).  İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Yaz Okuluna Katılma Nedenlerinin İncelenmesi.  Route Educational and Social Science Journal, 5(26), 53-62., Doi: 10.17121/ressjournal.1062 (Yayın No: 4257818)

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2017).  Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Türk Eğitim Sisteminin Sorunları Ve Bu Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri.  Journal of Turkish Studies, 12(Volume 12 Issue 28), 577-592., Doi: 10.7827/TurkishStudies.12426 (Yayın No: 3820177)

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,ÖZDEMİR HÜSRA (2017).  Matematik Eğitiminde Sayıların Önemi: Özel Sayı ve Sistemlerinin Keşfedilmesi Örneği.  Researcher Social Science Studies, 5(4), 290-297., Doi: 10.18301/rss.432 (Yayın No: 3806935)

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,DURAN MURAT,KAPLAN ABDULLAH (2016).  Investigation of Middle School Students  Self Efficacy Perceptions of Visual Mathematics Literacy and Perceptions of Problem Solving Skill.  Kuramsal EğitimBilim Dergisi, 9(4), 532-554., Doi: 10.5578/keg.27822 (Yayın No: 2910122)

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KAPLAN ABDULLAH,Doruk Muhammet,ÖZDEMİR FURKAN (2015).  Opinions of Pre Service Primary Mathematics Teachers aboutProblem Solving and Proving.  Middle Eastern & African Journal of Educational Research(14), 31-47. (Yayın No: 1817450)

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DURAN MURAT,ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2015).  A Research on the Use of Problem Based Learning Approach  Teaching of Probability Sample.  Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 6(2), 250-284., Doi: 10.16949/turcomat.46429 (Yayın No: 1817576)

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,ÖZDEMİR HÜSRA,KAPLAN ABDULLAH,KIRMACI UĞUR SELAMET (2015).  Opinions Of High School Students About Mathematical Proof.  The Turkish Online Journal of Educational Technology, 429-434. (Yayın No: 1801426)

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DORUK MUHAMMET,ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2015).  The Relationship Between Prospective Mathematics Teachers  Conceptions On Constructing Mathematical Proof And Their Self Efficacy Beliefs Towards Mathematics.  Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(2), 861-874. (Yayın No: 1817702)

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,ÖZDEMİR HÜSRA (2017).  Investigation of High School Students’ Conceptions on Constructing Proof and Skill Perceptions on Problem Solving (Preparatory Class Sample).  1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, 105-105. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3717141)

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2017).  İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Yaz Okuluna Katılma Nedenlerinin İncelenmesi.  1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, 91-91. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3717126)

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,ÖZDEMİR HÜSRA (2017).  AÇIK DERS MALZEMELERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ, ÖĞRETMEN VE AKADEMİSYEN GÖRÜŞLERİ.  IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3828992)

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2017).  LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ZEKA PROFİLLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA.  IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3619495)

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2017).  MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN SORUNLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ.  VII. International Congress of Research in Education (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3621604)

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,Özdemir Hüsra (2017).  Matematikte Özel Sayıların Keşfedilmesi.  VII. International Congress of Research in Education (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3621609)

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2016).  OPINIONS OF HIGH SCHOOL STUDENTS ABOUT PROBLEM SOLVING AND PROVING.  International Conference on New Horizons in Education (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2851523)

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        8.

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2016).  Lise Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanlarına Göre Bilişüstü Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi.  EJER, 1297-1298. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,HÜSRA ÖZDEMİR,KAPLAN ABDULLAH (2015).  Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma Hakkındaki Görüşleri İle Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi.  5th International Conference Of Research In Education, 57-57. (Özet Bildiri/)(Yayın No:1872290)

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,HÜSRA ÖZDEMİR,KAPLAN ABDULLAH,KIRMACI UĞUR SELAMET (2015).  Lise Öğrencilerinin Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri.  International Conference On New Horizons In Education (Özet Bildiri/)(Yayın No:1871891)

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HÜSRA ÖZDEMİR,ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH,KIRMACI UĞUR SELAMET (2015).  Lise Öğrencilerinin İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri Ve Bu Görüşlerin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi.  VII. International Congress Of Educational Research, 59-59. (Özet Bildiri/)(Yayın No:1872145)

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2014).  Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Matematiksel İspat Yapma Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi.  I. Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri/)(Yayın No:1872429)

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
     C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akıl Yürütme Oyunları - I (2017)., ÖZDEMİR FURKAN,KONYALIOĞLU ALPER CİHAN,  Ertual Akademi, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 100, ISBN:978-605-83722-5-2, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 3613933)

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2014).  Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi.  Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(2), 410-429., Doi: 10.17539/aej.39926 (Kontrol No: 1817967)

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:

 

 

 

 

 

DURAN MURAT,ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2014).  Faktoriyel  Permutasyon ve olasılık Konularının probleme Dayalıöğrenme Yaklaşımı ile Öğretimi Üzerine bir Uygulama.  XI.ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi (/)(Yayın No:1872571)

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR FURKAN,DURAN MURAT,KAPLAN ABDULLAH (2014).  Ortaokul öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.  XI.ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi (/)(Yayın No:1872635)

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZDEMİR MERYEM,ÖZDEMİR FURKAN (2014).  Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe Karşı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.  XIII .Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (/)(Yayın No:1872897)

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DORUK MUHAMMET,ÖZDEMİR FURKAN,KAPLAN ABDULLAH (2013).  Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma Hakkındaki Görüşleri İle Matematiğe Yönelik Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişki.  12.matematik Sempozyumu,toplumda Matematik (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1872767)

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sertifika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Akıl - Zeka Oyunları ve Satranç Eğitmenliği, Zeka Oyunları ve Satranç Eğitimi, Uludağ Üniversitesi, Sertifika, 01.08.2017 -01.09.2017 (Uluslararası)