Doktora
2015-2022
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Sınıf Öğretmenliği
Tez Adı: İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli Uygulamaları: Bir Eylem Araştırması
Yüksek Lisans 2012-2015
Tez Adı: İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilinçli Tüketicilik Durumlarının İncelenmesi
Lisans
2005-2009
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi / Sınıf Öğretmenliği Programı
Dr. Öğr. Üyesi
2023
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Araştırma Görevlisi
2018-2022
2013-2018
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
2011-2013
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI)
2010-2011
Öğretmen
MILLI EGITIM BAKANLIGI , Sınıf Öğretmeni, (Kamu)
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler
1. Belet Ş.D., Boyraz C. ve Uyanık C. (2016). Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dallarında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Profillerinin Belirlenmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:2820031)
2. Gültekin, M., Boyraz, C. ve Uyanık, C. (2016). Hastane Sınıflarında Görev Yapan Öğretmenlerin Hastane Sınıflarına Yönelik Görüşleri. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:28200300)
3. Yalçınoğlu, P ve Uyanık, C. (2015). Conscious Consumerism İn Primary Education 4th Grade Curriculums. 6th International Conference on New Horizons in Education (Barcelona/Spain) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:2820034)
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
1. Uyanık, C. (2020) İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilinçli Tüketicilik Durumlarının İncelenmesi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilgiler Dergisi, 8(4), 1073-1090. (Yayın No: 6409677)
https://doi.org/10.18506/anemon.638457
2. Gültekin, M., Boyraz, C. ve Uyanık, C. (2017) Beyaz önlüğü sadece doktorlar mı giyer? Hastane sınıfı öğretmenlerinin hastane sınıflarına ilişkin görüşleri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16(60), 104-118. (Yayın No: 3425332)
https://doi.org/10.17755/esosder.289654