|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AHMET SAYLIK
|
|
|
|
|
DOÇENT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E-Posta Adresi
|
:
|
ahmetsaylik@gmail.com
|
|
|
|
|
Telefon (İş)
|
:
|
4842121111-4300
|
|
|
|
|
|
|
Kezer Yerleşkesi, Eğitim Fakültesi,
B Blok, No:29 Siirt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenim
Bilgisi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doktora
|
|
ANKARA
ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM
YÖNETİMİ VE TEFTİŞİ (DR)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2013
|
|
|
|
|
|
|
|
17/Kasım/2017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tez adı: Okul müdürlerinin
paternalist (babacan) liderlik davranışları ile Hofstede'nin kültür boyutları
arasındaki ilişki (2017) Tez Danışmanı:(PROF. DR. İNAYET AYDIN)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek
Lisans
|
|
YÜZÜNCÜ
YIL ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM
BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2010
|
|
|
|
|
|
|
|
26/Temmuz/2012
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tez adı: Ortaöğretim okullarında
informel ilişkiler ile okul müdürlerinin liderlik stilleri arasındaki
ilişkinin incelenmesi (2012) Tez Danışmanı:(YRD. DOÇ. DR. HASAN BASRİ
MEMDUHOĞLU)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
ÇUKUROVA
ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM FAKÜLTESİ/FELSEFE GRUBU
ÖĞRETMENLİĞİ PR.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2000
|
|
|
|
|
|
|
|
3/Haziran/2005
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Akademik
Görevler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOKTOR
ÖĞRETİM ÜYESİ
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM
FAKÜLTESİ/TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ
ANABİLİM DALI)
|
|
|
|
|
|
|
2018
DOÇENT, 2022
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yönetilen
Tezler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
HAZAR SERDAR, (2021). Okul
müdürlerinin denetim rolleri ile öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme düzeyleri
arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
TAŞCI EKREM, (2021).
Öğretmenlerin değer yönelimleri ve psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki
ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri
Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
SEVDA PERİHAN, (2021).
Okullarda örgütsel dedikodu ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
ŞAHİN NEJDET, (2021). Kamu
okullarında görevli öğretmenlerin bilimsel epistemolojik inançlarının bazı
değişkenler açısından incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
TUAÇ SEFA, (2021). Okul
yöneticilerinin kullandıkları güç türleri ile öğretmenlerin işten ayrılma
niyeti arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
YILDIZÖZ TURGAY, (2021).
Öğretmenlerin sosyal kaytarma davranışları ile iş doyumları arasındaki
ilişkide örgütsel bağlılıklarının aracılık rolü, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
SELİMOĞLU BARAN, (2021).
Öğretmenlerin örgüt iklimi algıları ile mesleki iş birliğine yönelik
tutumları arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2020
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.
|
BATUR MEHMET SARAÇ, (2020).
Halk eğitim merkezi müdürlerinin tükenmişlikleri ile iş yaşam dengeleri
arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
DALĞALI FATİH, (2020). Okul
müdürlerinin dönüşümcü liderlik yaklaşımları ile Hofstede'nin ulusal kültür
boyutları arasındaki ilişkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dersler
*
|
|
|
|
|
Öğrenim
Dili
|
Ders
Saati
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2020-2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitim
Sosyolojisi
|
Türkçe
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toplumsal
Cinsiyet Eğitimi
|
Türkçe
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitim
Felsefesi
|
Türkçe
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karşılaştırmalı
Eğitim Yönetimi ve Denetimi
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Araştırma
ve Yayın Etiği
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yönetim
Felsefesi
|
Türkçe
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitimin
Sosyal ve Felsefi Temelleri
|
Türkçe
|
6
|
|
|
|
|
|
|
2019-2020
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karşılaştırmalı
Eğitim
|
Türkçe
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM
FELSEFESİ
|
Türkçe
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Küreselleşme
ve Toplum
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yönetim
Felsefesi
|
Türkçe
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
Doktora
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitimin
Sosyal ve Felsefi Temelleri
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eserler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uluslararası
hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
|
|
|
|
|
|
|
DEMİR SELÇUK, SAYLIK AHMET
(2021). Organizational Image and its
Relation with Leader-member Exchange and Organizational Justice in
Schools. European Journal of
Educational Sciences, EJES, 8(3), 112-123., Doi: 10.19044/ejes.v8no3a112
(Yayın No: 7235655)
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, MEMDUHOĞLU
HASAN BASRİ (2021). Informal
Relationships as a Predictor of Organizational Commitment in Schools of
Turkey as a Collectivist Society.
International Online Journal of Educational Sciences, 13(4), 1218-1234.,
Doi: 10.15345/iojes.2021.04.017 (Yayın No: 7218886)
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, ÇELİK ŞAHİN
ÇİĞDEM (2021). Do Paternalistic
Approaches of School Principals Kill Teachers' Autonomy?. International Journal of Progressive
Education, 17(3), 139-152., Doi: 10.29329/ijpe.2021.346.9 (Yayın No: 7218869)
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DALĞALI FATİH, SAYLIK AHMET
(2021). Öğretmenlerin Okul
Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Yaklaşımlarına İlişkin Algılarıyla Bireysel
Kültür İnançları Arasındaki İlişki.
Turkish Studies-Educational Sciences, 16(3), 1645-1670., Doi:
10.47423/TurkishStudies.50617 (Yayın No: 7218936)
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BOZ ABDULVEHAP, SAYLIK
AHMET (2021). The Impact of Enabling
School Structure on Academic Optimism: Mediating Role of Altruistic
Behaviors. International Journal of
Educational Methodology, 7(1), 137-154., Doi: 10.12973/ijem.7.1.137 (Yayın
No: 7218830)
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MEMDUHOĞLU HASAN BASRİ,
SAYLIK AHMET (2020). A Study between
Informal Relationships and Leadership Behaviours of School Principals. THE INDIAN JOURNAL OF SOCIAL WORK, 81(4),
431-458., Doi: 10.32444/IJSW.2020.81.4.431-458 (Yayın No: 7216748)
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET (2019). HOFSTEDE’NİN KÜLTÜR BOYUTLARI ÖLÇEĞİNİN
TÜRKÇEYE UYARLANMASI GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim
(TEKE) Dergisi, 8(3), 1860-1881. (Yayın No: 5960202)
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BALCI ALİ, ÖZTÜRK ERKOÇAK
İNCİ, POLATCAN MAHMUT, SAYLIK AHMET, BİL ERKUT (2016). Organizational Socialization and Its
Relation with Organizational Performance in High Schools. Journal of Education and Training Studies,
4(9), 71-81., Doi: 10.11114/jets.v4i9.1685 (Yayın No: 7219201)
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET,POLATCAN
MAHMUT (2016). Okullarda Rotasyon
Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim
Fakültesi Dergisi(27), 34-46., Doi: http://dx.doi.org/10.14582/DUZGEF.667
(Yayın No: 2811650)
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
POLATCAN MAHMUT, SAYLIK
AHMET, SAYLIK NUMAN (2016). Diversity
Management and Respect for Diversity at Schools. International Journal of Progressive
Education, 12(1), 51-63. (Yayın No: 7219175)
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
POLATCAN MAHMUT, ÖZTÜRK
ERKOÇAK İNCİ, SAYLIK AHMET (2016).
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVINA (KPSS) İLİŞKİN
GÖRÜŞLERİ. Route Educational and
Social Science Journal, 3(1), 126-139., Doi: 10.17121/ressjournal.438 (Yayın
No: 7219277)
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET (2015). İNGİLTERE EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE BİR
İNCELEME: AMAÇ, YAPI VE SÜREÇ BAKIMINDAN TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİYLE
KARŞILAŞTIRILMASI. Route Educational
and Social Science Journal, 2(2), 652-671. (Yayın No: 7216695)
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
POLATCAN MAHMUT, SAYLIK
AHMET (2015). The Impact of the Level
of Secondary Education Teachers
Organizational Socialization on Organizational Commitment. Mevlana International Journal of Education,
5(2), 13-30. (Yayın No: 1929785)
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında
(proceedings) basılan bildiriler :
|
|
|
|
|
|
|
MEMDUHOĞLU HASAN BASRİ,
SAYLIK AHMET (2012). THE STUDY ON THE
RELATIONSHIPBETWEEN INFORMAL RELATIONS AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT IN
PRIMARY SCHOOLS ACCORDING TO OPINIONS OF TEACHERS AND ADMINISTRATORS. GEC 2012 - New Trends on Global Education
Conference 2012 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228231)
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
POLATCAN MAHMUT, ÖZTÜRK
ERKOÇAK İNCİ, SAYLIK AHMET (2013).
Öğretmen Adaylarının Kamu Personel Seçme Sınavında (KPSS) Çözmekten
Sorumlu Oldukları Testlere İlişkin Görüşleri.
İnternational Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher
Education-IPALTE 2013, 53-53. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228287)
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BALCI ALİ, ÖZTÜRK ERKOÇAK
İNCİ, POLATCAN MAHMUT, SAYLIK AHMET, BİL ERKUT (2014). Organizational Socialization and its
Relation with Organizational Performance.
European Conference on Educational Research-ECER 2014 Porto (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233407)
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET (2014). YUNANİSTAN EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE BİR
İNCELEME: AMAÇ, YAPI VE SÜREÇ BAKIMINDAN TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİYLE
KARŞILAŞTIRILMASI. 9th International
Balkans Education and Science Congress - Edirne, 590-596. (Tam Metin
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228332)
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, POLATCAN
MAHMUT (2015). SCALE ROTATION IN
SCHOOLS: THE STUDY VALIDITY AND RELABILITY.
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction
Approaches (PAEDEIA) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228383)
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK NUMAN, SAYLIK AHMET,
SAĞLAM ABDULKADİR (2017). YAPBOZ MU
ASIRLIK ÇINAR MI: EĞİTİMCİLERİN GÖZÜNDE TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ. 12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ,
Doi: 10.14527/9786053188438 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7229793)
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAĞLAM ABDULKADİR, SAYLIK
NUMAN, SAYLIK AHMET (2017). Aday
Öğretmenlerin Adaylık Sürecindeki Mesleki Uygulamalara İlişkin
Görüşleri. II. ULUSLARARASI SOSYAL
BİLİMLER SEMPOZYUMU (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228453)
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET (2017). HOFSTEDE’NİN ULUSAL KÜLTÜR BOYUTLARI
ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. 8. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU
(Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228549)
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET (2017). PATERNALİST (BABACAN) LİDERLİK ÖLÇEĞİNİN
GELİŞTİRİLMESİ; GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. 8. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU,
851-852. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228507)
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
(2017). OKULLARDA YENİLEŞME İKLİMİ İLE
OKUL MÜDÜRLERİNİN ELEŞTİREL LİDERLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİ. 8. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU
(Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228544)
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, YILDIZÖZ
TURGAY, KAPLAN UĞUR, YILDIZ SERHAT (2019).
PATERNALİST LİDERLİĞİN ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞMEYE ETKİSİ. 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ,
54-55. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7229981)
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, YILDIZ
SABRİYE, EKİNCİ MUHİTTİN (2019). Okul
Müdürlerinin Paternalist Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin
Sosyotropik-Otonomik Kişilik Özellikleri İlişkisi. 14. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ,
350-353. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7229881)
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, OTAMIŞ SİBEL
(2019). Kültürel Değerler ile Eğitim
Felsefesi İnançları İlişki. 14.
ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 354-356. (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:7229849)
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, BAYSAL SERVET
(2019). Eğitim Hizmetlerinin Niteliği:
Siirt E Tipi Kapalı ve Açık Ceza İnfaz Kurumlarında Bir Çalışma. ISPEC ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ
BİLİMLER KONGRESİ, 34-34. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7230088)
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET (2019). Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum İle
Belirsizlikten Kaçınma Arasındaki İlişki.
ISPEC ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 35-35. (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7230059)
|
|
|
|
15.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OBAY MUSTAFA, SAYLIK AHMET
(2019). Etik ve Hukuk Arasındaki
Geçişler. VIth INTERNATIONAL EURASIAN
EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 243-243. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
No:7230023)
|
|
|
|
16.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, HAZAR SERDAR
(2020). X ve Y Kuşağı Okul Müdürlerin
İletişim Becerilerinin Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine
Etkisi. IPCEDU-International Pegem
Conference on Education, 378-379., Doi: 10.14527/9786257228114 (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7230119)
|
|
|
|
17.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DEMİR SELÇUK, SAYLIK AHMET
(2021). KÜLTÜREL BİR DEĞİŞKEN OLARAK
GÜÇ MESAFESİ İLE OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİ ARASINDAKİ
İLİŞKİ. 9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ
VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 603-610. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
No:7233268)
|
|
|
|
18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK
(2021). OKUL YÖNETİCİSİNİN BAŞVURDUĞU
POLİTİK TAKTİKLERİN ALGILANAN ETİK İKLİM ÜZERİNDEKİ ROLÜ. 9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM
BİLİMLERİ KONGRESİ, 775-775. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233254)
|
|
|
|
19.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, HAN BÜNYAMİN,
TÖSTEN RASİM (2021). Hofstede’s
Cultural Classification and Innovativeness: A Study on Teachers in
Turkey. Global Conference on Education
and Research (GLOCER 2021), 106-106., Doi: 10.5038/2572-6374-v4 (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233353)
|
|
|
|
20.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, TAŞÇI EKREM
(2021). TÜRKİYE’DE ÜNİVERSİTE OKUYAN
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER İLE TÜRK ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜREL DEĞERLERİN
KARŞILAŞTIRILMASI. 10.ULUSLARARASI
SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 334-345. (Tam Metin Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:7233316)
|
|
|
|
21.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, SELİMOĞLU
BARAN (2021). ÖĞRETMENLERİN BİREYSEL
VE ÖRGÜTSEL DEĞERLERİ ARASINDAKİ UYUM.
10.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 266-276.
(Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233294)
|
|
|
|
|
|
22.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TÖRÜN Eren, SAYLIK AHMET
(2021). ÖĞRETMEN YALNIZLIĞI: BİR META
SENTEZ ÇALIŞMASI (Teacher Loneliness: A Meta Synthesis Study). INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH
CONGRESS, 140-151. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7322728)
|
|
|
|
|
|
23.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SELİMOĞLU BARAN, SAYLIK
AHMET (2021). ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL
İKİYÜZLÜLÜK ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH
CONGRESS, 325-334. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7322748)
|
|
|
|
|
|
24.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK,
HAZAR SERDAR (2021). Kamu Liderliği
ile Kamu Hizmeti Motivasyonu İlişkisinde Mesleki Bağlılığın Aracı Rolü. 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi,
174-175. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7274317)
|
|
|
|
|
|
25.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK
(2021). Kolektivizm Kültür Değeri,
İnformal İlişkiler ve Örgütsel Sosyalleşme Arasındaki İlişkilerin
İncelenmesi. 15. Uluslararası Eğitim
Yönetimi Kongresi, 176-177. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7274319)
|
|
|
|
|
|
26.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C.
Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
C2. Yazılan ulusal/uluslararası
kitaplardaki bölümler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PATERNALİZM: Felsefi,
Sosyal ve Kültürel Temelleri, Siyasi ve İktisadi Boyutları, Hukuki ve Ahlaki
Sınırları, Bölüm adı:(Paternalist Devlet, Özgürlükler ve Etik Sorunlar)
(2021)., SAYLIK AHMET, SOBİAD Hukuk ve
İktisat Araştırmaları Merkezi Yayınları, Editör:Aktan, Coşkun Can, Basım
sayısı:1, Sayfa Sayısı 192, ISBN:978-605-74757-2-5, Türkçe(Bilimsel Kitap),
(Yayın No: 7226591)
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liderlik: Kuram Araştırma
Uygulama, Bölüm adı:(Kuantum Liderlik) (2020)., SAYLIK AHMET, Pegem Akademi, Editör:Kürşad Yılmaz, Basım
sayısı:1, Sayfa Sayısı 898, ISBN:9786257052252, Türkçe(Bilimsel Kitap),
(Yayın No: 6495787)
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitimde Etik, Bölüm
adı:(Etik ve Etik Kuramları) (2019)., SAYLIK AHMET, Pegem Akademi, Editör:Halil Taş, Basım
sayısı:1, Sayfa Sayısı 166, ISBN:978-605-241-716-4, Türkçe(Bilimsel Kitap),
(Yayın No: 5960240)
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitimde Etik, Bölüm
adı:(Ahlak Felsefesi ve Temel Kavramlar) (2019)., SAYLIK AHMET, Pegem akademi, Editör:Halil Taş, Basım
sayısı:1, Sayfa Sayısı 166, ISBN:978-605-241-716-4, Türkçe(Bilimsel Kitap),
(Yayın No: 5960329)
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D.
Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, HAN BÜNYAMİN
(2021). Kültürel Değerler Olarak
Belirsizlikten Kaçınma ve Uzun Erimlilik ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik
Tutum Arasındaki İlişki. OPUS Uluslararası
Toplum Araştırmaları Dergisi, 18(44), Doi: 10.26466/opus.930935 (Kontrol No:
7322682)
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
(2021). Sınıf Yönetiminde Mizah
Ölçeğinin Geliştirilmesi, Güvenirliği ve Geçerliği. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları
Dergisi, 18, 1568-4597., Doi: 10.26466/opus.879699 (Kontrol No: 7218904)
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HAZAR SERDAR, SAYLIK AHMET
(2021). ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL
SOSYALLEŞMELERİNİN YORDAYICISI OLARAK OKUL MÜDÜRLERİNİN DENETİM ROLLERİ. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi, 21(3), 1006-1022., Doi:
10.17240/aibuefd.2021.21.64908-914879 (Kontrol No: 7218606)
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, HAZAR SERDAR
(2021). X VE Y KUŞAĞI OKUL
MÜDÜRLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN ADAY ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL
SOSYALLEŞMELERİNE ETKİSİ. Elektronik
Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 20(79), 1137-1161., Doi:
10.17755/esosder.842683 (Kontrol No: 7218760)
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
(2021). AKADEMİSYENLERİN VE LİSANSÜSTÜ
EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN “TÜRKİYE’DE ÜNİVERSİTE”YE İLİŞKİN GELİŞTİRDİKLERİ
METAFORLAR. EKEV AKADEMİ DERGİSİ(86),
69-90. (Kontrol No: 7218706)
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, ANIK Sabri
(2021). Üniversite Öğrencilerinin
Gençlik Liderlik Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından
İncelenmesi. Academia Eğitim
Araştırmaları Dergisi, 6(1), 245-262. (Kontrol No: 7218653)
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, HİÇYILMAZ
CAHİT (2021). Lisansüstü Eğitime Devam
Eden Öğretmenlerin Okullarda Oluşturduğu Durum: Okul Yöneticileri Ne
Düşünüyor?. Iğdır Üniversitesi Sosyal
Bilimler Dergisi(26), 634-657. (Kontrol No: 7218804)
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, TUAÇ SEFA
(2021). VELİLERİN GÖZÜYLE İDEAL SINIF
ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA.
Electronic Journal of Education Sciences, 10(19), 44-61. (Kontrol No:
7218733)
|
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN,
SAĞLAM ABDULKADİR (2021).
Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor
Çalışması. Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(1), 522-546., Doi: 10.33711/yyuefd.919424
(Kontrol No: 7218968)
|
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D.
Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK
(2021). OKUL YÖNETİCİSİNİN BAŞVURDUĞU
POLİTİK TAKTİKLERİN ALGILANAN ETİK İKLİM ÜZERİNDEKİ ROLÜ. Tarih Okulu Dergisi(51), 1174-1190., Doi:
10.29228/joh.49557 (Kontrol No: 7219257)
|
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, AYDIN İNAYET
(2020). Okul Müdürlerinin Paternalist
Liderlik Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi; Geçerlik ve Güvenirlik
Çalışması. Ankara Üniversitesi Eğitim
Bilimleri Fakültesi Dergisi, 53(1), 273-300., Doi: 10.30964/auebfd.631892,
(Kontrol No: 7219243)
|
|
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MEMDUHOĞLU HASAN BASRİ,
SAYLIK AHMET (2012). OKULLARDA
İNFORMEL İLİŞKİLER ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(1), 1-22.
(Kontrol No: 7191960)
|
|
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E.
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan
bildiriler:
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN,
POLATCAN MAHMUT (2014). ORTAÖĞRETİMDE
FARKLILIKLARIN YÖNETİMİ İLE FARKLILIKLARA SAYGI ARASINDAKİ İLİŞKİ. 9. Ulusal Eğitim Yönetim Kongresi (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228317)
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET (2014). İNGİLTERE EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE BİR
İNCELEME: AMAÇ YAPI VE SÜREÇ BAKIMINDAN TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİYLE
KARŞILAŞTIRILMASI. Eyfor -V. Eğitim
Yönetimi Forumu, 119-120. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228358)
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
POLATCAN MAHMUT, SAYLIK
AHMET (2015). ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME İLE
ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİ.
24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
No:7228397)
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
(2016). BİLİM VE SANAT MERKEZİ
(BİLSEM) ÖĞRENCİLERİNİN DEVAMSIZLIK NEDENLERİNİN VELİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN
İNCELENMESİ. 11. Ulusal Eğitim
Yönetimi Kongresi, 456-458. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228431)
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üniversite
Dışı Deneyim
|
|
|
|
|
|
|
|
2006-2018
|
Öğretmen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Çeşitli
kamu okullarında öğretmenlik ve yöneticilik görevleri, (Kamu)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|