ÖZGEÇMİŞ
Derece
|
Alan
|
Üniversite
|
Yıl
|
Lisans
|
Beden Eğitimi ve Spor
Öğretmenliği
|
İnönü Üniversitesi
|
1997
|
Y. Lisans
|
Beden Eğitimi ve Spor
Anabilimdalı
|
İnönü Üniversitesi
|
2005
|
Doktora
|
Beden Eğitimi ve Spor
Anabilimdalı
|
İnönü Üniversitesi
|
2014
|
5. Akademik
Unvanlar
Yardımcı Doçentlik Tarihi :
23.03.2015
Doçentlik Tarihi :
Profesörlük Tarihi
:
6. Yönetilen
Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
6.1. Yüksek Lisans Tezleri
1. …
2. …
6.2. Doktora Tezleri
1. …
2. …
7. Yayınlar
7.1. Uluslararası hakemli dergilerde
yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Artsand Humanities)
Kerkez F.I, Tutal V., Akcinar F. (2013). Malnutrition /
Obesity Prevalence In Children Between The Ages 3 And 6 And Mor - Child Bmi
Relation. International Journal of Academic Research. International Journal of
Academic Research, 5 (5): 211-214, DOI: 10.7813/2075-4124.2013/5-5/A.30.
Kerkez F.I, Tutal V., Akcinar F. (2013). Factors limiting
physical activity and leading to obesity in kindergartens. International
Journal of Academic Research Part A; 2013; 5(6), 9-16. DOI:
10.7813/2075-4124.2013/5-6/A.2.
7.2. Uluslararası diğer hakemli
dergilerde yayınlanan makaleler
Arslan, C. Güllü, M. Tutal, V. (2010). Spor Yapan ve Spor
Yapmayan İlköğretim Öğrencilerinin Depresyon Durumlarının Bazı Değişkenlere
Göre İncelenmesi. Niğde
Üniversitesi Beden Eğitimi Ve Spor Bilimleri Dergisi Cilt 5, Sayı 2, 2011
Kerkez,F,Tutal,V.Akçınar,F.(2013).
Okul Öncesi Dönemde Beden İmajı Algısı ve Beden Memnuniyetsizliği Hacettepe
Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 2013, 24(3), 234,244
7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda
sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
Arslan, C. Güllü,M. Tutal,V.(2010). Beden Eğitimi
Öğretmenleri ile Diğer Öğretmenlerin Benlik Saygısı ve Atılganlık Düzeylerinin
Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 11. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi,
10-12 Kasım 2010, Antalya
Tutal,V.Dündar,A.Güllü,M.Arslan,C.(2012) İlköğretim Beden
Eğitimi Öğretmenlerinin Serbest Zaman Alışkınlıkları 2. Uluslararası Beden
Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, 31 Mayıs,2 Haziran,Ankara
Arslan,C.Tutal,V.Güllü,M.Akçınar,F.(2012) Beden Eğitimi ve
Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Becerisi Algılarının Bazı Değişkenler
Açısından İncelenmesi 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar
Kongresi, 31 Mayıs,2 Haziran,Ankara
Kerkez,F.Tutal,V.Akçınar,F.(2012) Okul Öncesi Kurumlarda Sağlıklı
Büyüme İçin Hareket ve Fiziksel Aktiviteyi Sınırlayan Faktörler: Öğretmen
Görüşleri . Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi,
31 Mayıs,2 Haziran,Ankara
Kerkez,F.Akçınar,F.Tutal,V.(2012) Anaokulunda Çocukların
Fiziksel Aktivitelere Katılımına Ailenin Etkisi
Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal
Alanlar Kongresi, 31 Mayıs,2 Haziran,Ankara
Tutal,V.Dündar,A.Güllü,M.Arslan,C.(2012)Spor Lisesinde Okuyan
Öğrencilerin Mesleki Olgunluk Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından
İncelenmesi 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi,
31 Mayıs,2 Haziran,Ankara
Kerkez.F.Tutal,V.Akçınar,F..(2012) 3-6 Yaş Türk Kız
Çocuklarında Beden İmajı Algısı ve Beden Memnuniyetsizliği 12. Uluslararası
Sopor Bilimleri Kongresi 12-14 Aralık 2012,Denizli
Kerkez.F.Tutal,V.Akçınar,F..(2012) Okul Öncesi Kurumlarda
Fiziksel Aktivite Konusunda Ailelerin Endişeleri 12. Uluslararası Sopor
Bilimleri Kongresi 12-14 Aralık 2012,Denizli
Kerkez.F.Tutal,V.(2014) “Obesogenic
environment in school age children – Importance of mor”
Uluslararası
Toplumsal Cinsiyet ve Spor Sempozyumu 4-5 Eylül 2014, Ankara
Kerkez.F.Tutal,V.(2014) “Examination of mors’ awareness level about weight of ir
children” Uluslararası Toplumsal Cinsiyet ve Spor Sempozyumu 4-5 Eylül 2014,
Ankara
Tutal.V, Aksay.E, Efe.M.(2014) “Okul
Yöneticilerinin Beden Eğitimi Dersine İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere
Göre İncelenmesi, Analyzing The
Attitudes of School Administrators towards Physical Education Lesson in terms
of Some Variables” 13.
Uluslararası Sopor Bilimleri Kongresi 7-9 Kasım 2014, Konya
Tutal.V, Aksay.E, Efe.M.(2014) “Okul Yöneticilerinin Beden
Eğitimi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi-Analyzing Attitudes of
School Administrators towards Physical Education Lesson”
13. Uluslararası Sopor Bilimleri Kongresi 7-9 Kasım 2014, Konya
Tutal.V, Efe.M.(2015) “ Okul Yöneticilerinin Beden Eğitimi
Öğretmenine Karşı Tutumlarının İncelenmesi”
Uluslararası Spor Bilimleri Araştırma Kongresi 10-13 ylül 2015,Çanakkale
Tutal.V, Efe.M.(2015) “ Sınıf Öğretmenlerinin Oyun ve Fiziki
Etkinlikler Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi”Uluslararası Spor Bilimleri Araştırma
Kongresi 10-13 ylül
2015,Çanakkale
Tutal.V, Efe.M.(2016) “ Devlet ve Özel Anaokullarında Hareket Etkinliği Programının
Uygulanabilirlilliği İle İlgili Okul Yöneticilerinin Rolü“The Role of School
Administrators State and Private Nursery School Program Regarding Aplicibility
of Motion Events” 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi 1-4 Kasım
2016,Antalya
Tutal.V, Efe.M.(2016) İlkokulda Okuyan Öğrencilerin ve
Velilerinin Oyun ve Fiziki Etkinlikler Dersi ile İlgili Görüşleri“Read Opinions
of Primary School Students and Parents about Game and Physical Activities
Courses”14. Uluslararası
Spor Bilimleri Kongresi 1-4 Kasım 2016,Antalya
Tutal.V, Efe.M.(2017) Okul Yöneticilerinin Beden
Eğitimi ve Spor Dersine Karşı Tutumlarının İncelenmesi (Siirt Örneği) “Analyzing
The Attitudes Of School Administrators Towards Physical Education And Sports
Lesson (Siirt Example)
”15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi 15-18 Kasım 2017,Antalya
Tutal.V, Efe.M.(2016) Üniversite Okul Takımlarında
Oynayan Öğrenciler ile Oynamayan Öğrencilerin İletişim Becerilerinin
İncelenmesi “ANALYZING COMMUNICATION SKILLS OF STUDENTS WHO PARTICIPATE
UNIVERSITY SCHOOL TEAMS AND STUDENTS WHO DON’T”15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi 15-18 Kasım 2017,Antalya
Arslan, C. Güllü, M. Tutal, V.Güllü, M. (2010). Spor Yapan ve
Spor Yapmayan İlköğretim Öğrencilerinin Depresyon Durumlarının Bazı
Değişkenlere Göre İncelenmesi 1.Uluslararası Çocuk ve Spor Kongresi,
19-21 Nisan 2010, Lefkoşe/KKTC
Arslan, C. Güllü, M. Doğan, A.Tutal.V,(2011). Tarihi Süreç İçerisinde
Toplumlarin Oyun Kültüründe Bir Oyun Araci Olarak Geliştirilen Top
Materyalleri: Futbolun Ortaya Çikmasina Ve Gelişmesine Yaptiği Etki. 7. Uluslararası Futbol
Bilim Kongresi, Nagoya/Japonya,2011
Güllü, M. Arslan, C. Tutal, V. İlköğretim Öğrenci Velileri İçin Beden Eğitimi Dersi
Tutum Ölçeği Geliştirilmesi 11 Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 10-12 Kasım 2010, Antalya.
Kerkez.F.Tutal,V.Akçınar,F.Aksay,E.(2012) 5-6 Yaş Çocuklarda
Fotoğraf Adlandırma Yöntemi İle Sportif Genel Bilgi Kazanımının Araştırılması 12.
Uluslararası Sopor Bilimleri Kongresi 12-14 Aralık 2012,Denizli
Kerkez.F.Tutal,V.Akçınar,F.(2012) 3-6 Yaş Çocuklarda
Zayıflık/Obezite Prevalansı ve Anne-Çocuk BKİ İlişkisi 12. Uluslararası
Sopor Bilimleri Kongresi 12-14 Aralık 2012,Denizli
Tutal.V, Aksay.E, Efe.M.(2014) “Okul
Yöneticileri İçin Beden Eğitimi Dersi Tutum Ölçeği Geliştirilmesi”
“Developing an
Attitude Scale in Physical Education Lesson School Administrators”
13. Uluslararası Sopor Bilimleri Kongresi 7-9 Kasım 2014, Konya
7.4. Yazılan uluslararası kitaplar veya
kitaplarda bölümler
1. …
2. …
7.5. Ulusal hakemli dergilerde
yayınlanan makaleler
1. …
2. …
7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda
sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
Arslan, C. Güllü, M. Tutal V.. (2010). Görme
Engelliler ve Fiziksel Aktivite 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 21-23
Ekim, Gaziantep
Arslan,C. Tutal, V. Akyol, B.Akçınar,F.Dündar, A. (2011). Spor
Yapan ve Spor Yapmayan Üniversite Öğrencilerinin Vücut Algılarının, Fiziksel
Aktivite Düzeylerinin ve Depresyon Durumlarının Bazı Değişkenlere göre
İncelenmesi 13. Ulusal Spor Hekimliği Kongresi, 16-18 Aralık2011, Uludağ
Üniversitesi, Bursa
7.7. Diğer yayınlar
1. …
2. …
8.Projeler
09-11/06/2011
|
Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü
Uluslararası İlham Projesi 1. Çalıştayı/Ankara
|
15-19/08/ 2011
|
Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü
Uluslararası İlham Projesi 2. Çalıştayı/Ankara
|
03-07/10/2011
|
Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü
Uluslararası İlham Projesi 3. Çalıştayı/Antalya
|
29-30/10/2011
|
Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü
Uluslararası İlham Projesi 4. Çalıştayı/Ankara
|
9.İdari Görevler
1. Siirt
Üniversitesi Beden Eğitimi Ve Spor Yüksek Okulu Müdürlüğü (11.09.2017 devam
ediyor)
2.
Siirt Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Beden Eğitimi ve Spor
Öğretmenliği Bölüm Başkanlığı 2016 devam ediyor
10.Bilimsel ve
Mesleki Kuruluşlara Üyelikler
1. Siirt Üniversitesi
Senato Üyeliği
2. Siirt Üniversitesi
Etik Kurul Üyeliği
11.Ödüller
7-9/11/2014
|
13th
İnternational Sport Sciences Congre, Konya Beden Eğitimi ve Spor Anabilimdalı
Poster Çalışması 2.ligi (“Okul Yöneticilerinin
Beden Eğitimi Dersine İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi”,
“Analyzing The Attitudes of School Administrators towards
Physical Education Lesson in terms of Some Variables”)
|
1994
|
Türkiye
Gap Radyosu Programınca Düzenlenen Bölgemizde Yılın Sporcusu Yarışması
Şampiyonu(Yılın Sporcusu Ödülü)
|
2012
|
Başarı Belgesi / Malatya Valiliği
|
08/09/2010
|
MEB Teşekkür Belgesi / Malatya Milli Eğitim
Müdürlüğü
|
17/06/2009
|
MEB Takdir Belgesi / Malatya Valiliği
|
28/07/2008
|
MEB Teşekkür Belgesi / Milli Eğitim Müdürlüğü
|
24/06/2008
|
MEB Takdir Belgesi / Malatya Valiliği
|
30/05/2007
|
MEB Takdir Belgesi / Malatya Valiliği
|
17/05/2004
|
MEB Teşekkür Belgesi / Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü
|
18/05/2001
|
MEB Teşekkür Belgesi/Malatya Valiliği
|
23/04/2000
|
MEB Teşekkür Belgesi / Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü
|
12.Son iki yılda verdiğiniz lisans
ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu doldurunuz.
Akademik
Yıl
|
Dönem
|
Dersin
Adı
|
Haftalık
Saati
|
Öğrenci
Sayısı
|
Teorik
|
Uygulama
|
2016-2017
|
Güz
|
Beden Eğitimi ve Sporun Temelleri
|
2
|
0
|
82
|
Güz
|
Özel Öğretim Yöntemleri-I
|
2
|
2
|
84
|
Güz
|
Psikomotor Gelişim
|
3
|
0
|
|
Güz
|
Taekwondo
|
2
|
2
|
16
|
Güz
|
|
|
|
|
Güz
|
Ritim Eğitimi ve Dans
|
2
|
0
|
22
|
Güz
|
Genel Jimnastik
|
1
|
2
|
68
|
İlkbahar
|
Özel Eğitim
|
2
|
0
|
65
|
İlkbahar
|
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
|
2
|
0
|
65
|
İlkbahar
|
Eğitsel Oyunlar
|
1
|
2
|
65
|
İlkbahar
|
Özel
Öğretim yöntemleri II
|
2
|
2
|
65
|
İlkbahar
|
Etkili
İletişim Becerileri
|
3
|
0
|
65
|
İlkbahar
|
Okul
Deneyimi
|
1
|
|
7
|
|
İlkbahar
|
Sağlık
Bilgisi
|
1
|
2
|
50
|
İlkbahar
|
Atletizm
|
|
|
25
|
İlkbahar
|
Ritim
Eğitimi ve Dans
|
2
|
0
|
16
|
İlkbahar
|
Sporda
Yönetim ve Organizasyon
|
3
|
0
|
53
|
2017-2018
|
Güz
|
Beden Eğitimi ve Sporun Temelleri
|
2
|
0
|
82
|
Güz
|
Öğretim İlke ve Yöntemleri
|
3
|
0
|
93
|
Güz
|
Özel Öğretim Yöntemleri-I
|
2
|
2
|
84
|
Güz
|
Türk Eğitim Sistemi ve Okul
Yönetimi
|
2
|
0
|
64
|
Güz
|
Özel Eğitim
|
3
|
0
|
46
|
Güz
|
Gelneksel Sporlar
|
3
|
0
|
21
|
Güz
|
Ritim Eğitimi ve Dans
|
2
|
0
|
22
|
Güz
|
Genel Jimnastik
|
1
|
2
|
68
|
Güz
|
Spor ve Medya
|
2
|
2
|
22
|
İlkbahar
|
Doğa
Sporları
|
1
|
2
|
60
|
İlkbahar
|
Atletizm
|
2
|
2
|
50
|
İlkbahar
|
Sporda
Öğretim Yöntemleri
|
3
|
0
|
50
|
İlkbahar
|
Özel Eğitim
|
2
|
0
|
65
|
İlkbahar
|
Spor
Felsefesi Ve Olimpizm
|
3
|
0
|
22
|
İlkbahar
|
İletişim
Ve Halkla İlişkiler
|
3
|
0
|
50
|
İlkbahar
|
Özel
Öğretim yöntemleri II
|
2
|
2
|
65
|
Not: Açılmışsa, yaz döneminde verilen
dersler de tabloya ilave edilecektir.