1. Adı Soyadı :
Malik DURMAZ
2.
Doğum
Tarihi : 1986
3.
Unvan : Öğr. Gör.
4.
Öğrenim
Durumu : Doktora Tez Aşaması
Derece
|
Bölüm/Program
|
Üniversite
|
Yıl
|
82
(3,28)
|
İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yüksek Lisans)
|
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2012
|
67,37
|
Ortaöğretim Matematik
Öğretmenliği (Lisans)
|
Marmara Üniversitesi
|
2009
|
5. Akademik Unvanlar:
6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
6.1.
Yüksek Lisans Tezleri
6.2. Doktora Tezleri
7. Yayınlar
7.1. Uluslararası
hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI &ArtsandHumanities)
- Durmaz, M. & Akkuş,
R.(2016). Mathematics anxiety,
motivation and the basic psychological needs from the perspective of
self-determination theory. Eğitim ve Bilim , 41(183).,
DOI:10.15390/EB.2016.2942
7.2. Uluslararası diğer
hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
- Demir, S. ve Durmaz, M.
(2018). İlköğretim matematik öğretmenlerinin matematik kaygısı hakkındaki
görüşleri ve müdahale yöntemleri. Academia
Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (1), 17-27.
7.3. Uluslararası
bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings)
basılan bildiriler
- Durmaz, M. (2016). İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin
felsefi görüşleri. 3rd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress
(Muğla, 1-3 Haziran).
- Geçim, A.
D. Ve Durmaz, M. (2015). Öz belirleme
kuram: 7. Sınıf öğrencilerinin motivasyon ve matematik kaygısı arasındaki
ilişkilerin belirlenmesi. 2nd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research
Congress, (Ankara, 8-5 Haziran).
- Özdemir, A.
Ş., Geçim, A. D. ve Durmaz, M. (2014). Sekizinci
sınıf düzeyinde bir döndürme ve şifreleme etkinliğinin değerlendirilmesi.
1st Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress (İstanbul, 24-26
Nisan).
7.4. Yazılan
uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler
-
7.5. Ulusal hakemli
dergilerde yayınlanan makaleler
-
7.6. Ulusal bilimsel
toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
- Durmaz, M. ve Akkuş, R. (2010). Ortaöğretim öğrencilerinin hayallerindeki
matematik bağlamında matematik algılarının, bu algıları etkileyen faktörlerin
ve matematikten beklentilerinin incelenmesi. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve
Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan bildiri (23-25 Eylül, İzmir).
- Durmaz, M.
ve Akkuş, R.(2012). Ortaöğretim öğrencilerinin (10. Sınıf) temel psikolojik ihtiyaçlarının
karşılanmışlık düzeyleri, motivasyon ve matematik kaygısı arasındaki
ilişkilerin belirlenmesi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi
Kongresi, Niğde, Niğde Üniversitesi.
- Durmaz. M.
ve Şengül, S. (2014). İlköğretim
matematik öğretmen adaylarının dörtgenler konusundaki kavram prototiplerinin
incelenmesi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana,
Çukurova Üniversitesi.
- Durmaz. M.
ve Şengül, S. (2018). Çevre ce alan
arasındaki türev ilişkisi.31. Ulusal Matematik Sempozyumunda sunulan
bildiri (12-15 Eylül 2018, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, ss. 95.).
- Durmuş, S., Aytekin, C., Durmaz, M.,
Ertuna, L., Onur, F. Z., Önalan, G. ve Yılmaz, D. A. (2010). İlköğretim sınıf ve matematik
öğretmenlerinin yeni ilköğretim matematik programı hakkındaki haberdarlık
durumları ve uygulamadaki yeterlikleri. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve
Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan bildiri (23-25 Eylül, İzmir).
Özdemir A. Ş., Erbay
H. N., Göktepe S., İnce Ö., Durmaz M., Tekin E.G. (2014). Timss sorularinin webb'in bilginin derinliği seviyelerine göre değerlendirilmesi,
YEAUK, İSTANBUL, TÜRKİYE, 30-31 Mayıs 2014, ss.61-61.
7.7.
Diğer yayınlar
7.8. Uluslararası
atıflar
8. Ulusal &
Uluslararası Projeler
9. İdari Görevler
-
10. Bilimsel ve Mesleki
Kuruluşlara Üyelikler
-
11. Ödüller
12. Son iki yılda
verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu
doldurunuz.
Akademik Yıl
|
Dönem
|
Dersin Adı
|
Haftalık Saati
|
Öğrenci Sayısı
|
Teorik
|
Uygulama
|
2017-2018
|
Güz
|
Okul
Deneyimi
|
1
|
0
(4)
|
12
|
Temel
Matematik
|
4
|
2
|
101
|
Model
Oluşturma (Seçmeli IV)
|
3
|
0
|
26
|
Matematik
Tarihi
|
2
|
0
|
78
|
Öğretmenlik
Uygulaması
|
2
|
0
(6)
|
6
|
Bahar
|
Geometri
|
3
|
0
|
|
Özel
Öğretim Yöntemleri II
|
2
|
2
|
|
Öğretmenlik
Uygulaması
|
2
|
0
(6)
|
|
Matematik
Felsefesi
|
2
|
0
|
|
2016-2017
|
Güz
|
Bilim
Tarihi
|
2
|
0
|
146
|
Matematik
Öğretimi
|
3
|
0
|
110
|
Okul
Deneyimi
|
1
|
0
(4)
|
14
|
Öğretim
Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Ped. For)
|
2
|
2
|
48
|
Özel
Öğretim Yöntemleri I
|
2
|
2
|
71
|
Model
Oluşturma (Seçmeli IV)
|
3
|
0
|
58
|
Matematik
Tarihi
|
2
|
0
|
37
|
Matematik
Öğretim Semineri (Seçmeli II)
|
3
|
0
|
35
|
Bahar
|
Geometri
|
3
|
0
|
63
|
Özel
Öğretim Yöntemleri II
|
2
|
2
|
92
|
Mat.
Öğrt. Kavram Yanılgıları
|
3
|
0
|
50
|
Öğretmenlik
Uygulaması
|
2
|
0
(6)
|
12
|
Matematik
Felsefesi
|
2
|
0
|
65
|
2015-2016
|
Güz
|
Bilim
Tarihi
|
2
|
0
|
142
|
Okul
Deneyimi
|
1
|
0
(4)
|
17
|
Matematik
Tarihi
|
2
|
0
|
67
|
Matematik
Öğretiminde Yapılandırmacılık
|
2
|
0
|
91
|
Temel
Matematik
|
4
|
2
|
114
|
Bahar
|
Geometri
|
3
|
0
|
93
|
Matematik
Felsefesi
|
2
|
0
|
64
|
Öğretmenlik
Uygulaması
|
2
|
0
(6)
|
34
|
Öğretmenlik
Uygulaması (Ped. For.)
|
2
|
0
(5)
|
11
|
Özel
Öğretim Yöntemleri II
|
2
|
2
|
40
|
Topluma
Hizmet Uygulamaları
|
1
|
2
|
69
|