|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ALİ ÇETİN
|
|
|
|
|
|
|
|
DOÇENT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E-Posta Adresi
|
:
|
alicetin@siirt.edu.tr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenim
Bilgisi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bütünleşik
Doktora
|
|
ORTA DOĞU TEKNİK
ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
|
|
|
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK
ALANLARI EĞİTİMİ (DR)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2004
|
|
|
|
|
|
|
|
4/Mart/2013
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tez adı: Mode-method interaction: The effects of inquiry
vs. expository and blended vs. face-to-face instruction on 9th grade
students’xx achievement in, science process skills in and attitudes towards
physics (2013) Tez Danışmanı:(ÖMER FARUK ÖZDEMİR)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
ORTA DOĞU TEKNİK
ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
BÖLÜMÜ/FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1998
|
|
|
|
|
|
|
|
19/Ocak/2004
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tez adı: Mode-method interaction: The effects of inquiry
vs. expository and blended vs. face-to-face instruction on 9th grade
students’xx achievement in, science process skills in and attitudes towards
physics Tez Danışmanı:(ÖMER FARUK ÖZDEMİR)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Akademik
Görevler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOÇENT
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI)
|
|
|
|
|
|
|
2020-2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOKTOR
ÖĞRETİM ÜYESİ
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI)
|
|
|
|
|
|
|
2014-2020
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖĞRETİM
GÖREVLİSİ
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI)
|
|
|
|
|
|
|
2013-2014
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yönetilen
Tezler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
ŞEKER AFİFE GÜL, (2021). 5E
ve S.O.S. yöntemlerine göre hazırlanmış STEM etkinliklerinin 6.sınıf
öğrencilerinin 21.yy becerilerine ve tutumlarına etkisi., Siirt
Üniversitesi->Fen Bilimleri Enstitüsü->Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yönetilen
Tezler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Yurt içi/Yurt Dışı Üniversitelerde veya diğer
kurumlarda yönetilen tezler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Murat Durmuş, Fizik
Öğretiminde Animasyon Kullanımının 9. Sınıf Öğrencilerinin Akademik
Başarılarına, Fizik Tutumlarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi,
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FİZİK EĞİTİMİ (DR)/ (Devam
Ediyor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projelerde
Yaptığı Görevler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇOCUK ÜNİVERSİTESİ,
Kalkınma Bakanlığı, Proje Koordinatör Yrd.:ÇETİN ALİ,Proje
Koordinatörü:TOYTOK ESEF HAKAN, , 02/11/2017 - 01/07/2018 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Akıl ve Zeka Oyunlarının
Matematik ve Fen Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi,
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,
Yürütücü:ÇETİN ALİ,Araştırmacı:ÇELİK HALİL COŞKUN, , 06/01/2019 - 27/06/2019
(ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bağlam temelli öğrenme
yaklaşımının öğrencilerin matematik tutumuna, matematiksel düşünme düzeyine,
kavramları öğrenme başarısına etkisi ve bu konudaki görüşleri, Yükseköğretim
Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı:OBAY MUSTAFA,Araştırmacı:ÇETİN
ALİ,Araştırmacı:ONURSAL NİLGÜN,Yürütücü:ÇELİK HALİL COŞKUN,Araştırmacı:İĞRET
ARAZ SEDA, , 27/11/2018 - 26/06/2019 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İlköğretim Fen Bilgisi
Öğretmen Adaylarının Simülasyon Tabanlı Öğrenme Sırasında Akıllı Tahta
Kullanma Becerilerinin Geliştirme Çalışması, Yükseköğretim Kurumları
tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı, , 23/01/2015 -
27/10/2016 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FeTeMM uygulamalarının
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının FeTeMM farkındalıklarına,
Öz-Yeterliliklerine ve Sorgulama Becerilerine Etkisi, Yükseköğretim Kurumları
tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı:ÇELİK HALİL
COŞKUN,Araştırmacı:GÜREL SUNGUR,Yürütücü:ÇETİN ALİ,Araştırmacı:KAHYAOĞLU
MUSTAFA,Araştırmacı:RAMAZANOĞLU MEHMET, , 26/02/2020 - 26/05/2021 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fen Bilgisi Öğretmen
adaylarına doku hücrelerinin farklı yapılarını ayırt etme becerisi
kazandırma, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma
projesi, Yürütücü:CENGİZ MUSTAFA,Araştırmacı:ÇETİN ALİ, , 30/05/2017 -
26/12/2017 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STEM Etkinliklerinin Fen
Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi, Matematik, Mühendislik ve 21.
Yüzyıl Tutumlarına Etkisi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli
bilimsel araştırma projesi, Yürütücü:ÇETİN ALİ,Araştırmacı:ÇELİK HALİL
COŞKUN,Araştırmacı:ONURSAL NİLGÜN, , 27/05/2017 - 26/12/2017 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geometri Derslerinde STEM
Eğitiminin Akademik Başarıya, Tutuma Etkisi ve Öğrenci Görüşleri,
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,
Yürütücü:ÇELİK HALİL COŞKUN,Araştırmacı:ÇETİN ALİ,Araştırmacı:ONURSAL NİLGÜN,
, 25/05/2017 - 26/12/2017 (ULUSAL)
|
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İdari
Görevler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ
|
|
|
|
Dekan
Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
|
|
|
|
Bölüm
Başkan Yardımcısı
|
|
|
|
|
|
2018-2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
|
|
|
|
Bölüm
Başkanı
|
|
|
|
|
|
2016-2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
|
|
|
|
Anabilim
Dalı Başkanı
|
|
|
|
|
|
2016-2017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bilimsel
Kuruluşlara Üyelikler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, Üye , 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dersler
*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenim
Dili
|
Ders
Saati
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2020-2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fen Eğitiminde Yeni
Yaklaşımlar
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fen Eğitiminde Kavram
yanılgıları
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Türkçe
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans Tez Hazırlık
|
Türkçe
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans Semineri
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019-2020
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fen Öğrenme ve Öğretme
Yaklaşımları
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
Geleneksel Çocuk Oyunları
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
Okul Deneyimi
|
Türkçe
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğretmenlik Uygulaması
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
Topluma Hizmet Uygulamaları
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
Geleneksel Çocuk Oyunları
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
İlköğretimde Bilim
Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
|
Türkçe
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
Fen Bilgisi Ders Kitabı
İncelemesi
|
Türkçe
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
Fen ve Teknoloji Öğretimi
|
Türkçe
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eserler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uluslararası
hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2021). Investigation of the Relationship between
STEM Awareness and Questioning Skills of Pre-Service Teachers. International Journal of Research in
Education and Science, 7(1), 65-81., Doi: http://doi.org/10.46328/ijres.1171
(Yayın No: 6798892)
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,ÖZDEMİR ÖMER
FARUK (2018). Mode-Method Interaction:
The Role of Teaching Methods on The Effect of Instructional Modes on
Achievements, Science Process Skills, and Attitudes Towards Physics. Eurasia Journal of Mathematics, Science and
Technology Education, 14(5), 1815-1826., Doi: 10.29333/ejmste/85217 (Yayın
No: 4246843)
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
(2017). THE EFFECTS OF INTERACTIVE
BOARD APPLICATIONS SUPPORTED BY COMPUTER SIMULATIONS ON PRE-SERVICE SCIENCES
TEACHERS’ SELF-REGULATED LEARNING. European
Journal Of Education Sciences, 3(8), 371-384., Doi: 10.5281/zenodo.833779
(Yayın No: 4047208)
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balta Nuri,ÇETİN ALİ
(2017). Inseparable phone books
demonstration. Physics Education,
52(3), 1-6., Doi: doi.org/10.1088/1361-6552/aa5f89 (Yayın No: 4047812)
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,BALTA NURİ
(2017). Pre-Service Science Teachers
Views on Stem Materials and Stem Competition in Instructional Technologies
and Material Development Course.
European Journal of Educational Research, 6(3), 279-288. (Yayın No:
4047462)
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2016). An investigation Of Physics Education
Doctoral Dissertations Made In Turkey Between 2010 And 2015. The Turkish Online Journal Of Educational
Technology, 248-254. (Yayın No: 2960742)
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2016). Pre Service Science Teachers Views On
Materials Developed In Instructional Technologies And Material Development
Course. The Turkish Online Journal Of
Educational Technology, 239-243. (Yayın No: 2960758)
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2016). An Analysis of Metaphors Used By High
School Students to Describe Physics
Physics Lesson and Physics Teacher.
European Journal of Physics Education, 7(2), 1-20., Doi:
10.20308/ejpe.35860 (Yayın No: 2921104)
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOYTOK ESEF HAKAN,ÇETİN ALİ
(2015). The Effects Of Pedagogical
Training Program On Students
Professional Attitudes And Self Efficacy Levels. The Turkish Online Journal of Educational
Technology, 607-611. (Yayın No: 1539583)
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,TOYTOK ESEF
HAKAN,KORKMAZ MEHMET (2015). Design
and Evaluation of Web Based Science Learning Environments. The Turkish Online Journal of Educational
Technology, 99-106. (Yayın No: 1539581)
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında
(proceedings) basılan bildiriler :
|
|
|
|
|
|
|
|
ŞEKER AFİFE GÜL, ÇETİN ALİ
(2021). eTwinning STEM PROJELERİNİN
İNCELENMESİ. INTERNATIONAL SIIRT
SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
No:7315914)
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Algı Semiha, GÜNEŞ YAKUP,
ÇETİN ALİ (2021). 2015-2020 YILLARI
ARASINDA TÜRKİYE’DE YAPILAN STEM TEMELLİ ETKİNLİKLER İLE İLGİLİ YÜKSEK LİSANS
VE DOKTORA TEZLERİNİN
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İNCELENMESİ. INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH
CONGRESS (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7315940)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2020). Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Stem
Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile
İncelenmesi. IPCEDU 2020 International
Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:6660059)
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Durmuş Murat,ÇETİN
ALİ,KARAMAN İBRAHİM (2019). Fen
Öğretiminin Animasyonlar İle Desteklenmesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin
Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi
Kongresi (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5516069)
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAMAZANOĞLU MEHMET,ÇETİN
ALİ (2019). Ortaokul Öğrencilerin
Bilgisayar Destekli Coğrafya Öğretimine Yönelik Tutumlarının
İncelenmesi. Uluslararası Fen,
Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 26-30. (Tam Metin
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5067066)
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAMAZANOĞLU MEHMET,ÇETİN
ALİ (2019). Öğretmen Adaylarının
Sosyal Ağ Siteleri Kullanım Amaçlarının Farklı Değişkenlere Göre
İncelenmesi. Uluslararası Fen,
Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 31-38. (Tam Metin
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5062471)
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOYTOK ESEF HAKAN,KAHYAOĞLU
MUSTAFA,ÇETİN ALİ (2018).
Sürdürülebilir Bir Öğrenme İçin”Kavram Odaklı Öğrenme Modeli”
(Alternatif Bir Eğitim Yaklaşımı). 9.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 1822-1831. (Tam Metin Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:6150273)
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,TOYTOK ESEF HAKAN
(2018). Öğrencilerinin Gözünde Çocuk
Üniversitesi. 27TH International
Conference on Educational Sciences (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
No:4396325)
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
(2018). Stem Etkinliklerinin Öğretmen
Adaylarının Fen, Matematik, Mühendislik ve 21. Yüzyıl Becerileri Tutumlarına
Etkisi. 27th In ternational Conference
on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4396299)
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
(2018). Ortaokul Öğrencilerinin
Fen-teknoloji-matematik-mühendislik Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının
İncelenmesi. 27th International Conference
on Educational Sciences (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4396342)
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,ONURSAL NİLGÜN
(2018). Fen Bilgisi Öğretmen
Adaylarının Tasarladıkları Materyallere Yönelik Görüşleri. 1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde
Yeni Ufuklar Kongresi (ICES-2018) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
No:4396451)
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,ONURSAL NİLGÜN
(2017). Öğretmen Adaylarının STEM e
Yönelik Tutumlarının Bölüm, Cinsiyet ve Sınıf Seviyesi Değişkenlerine Göre
İncelenmesi. IMESET 2017 BİTLİS (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4404669)
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ONURSAL NİLGÜN,ÇETİN ALİ
(2017). Katı Atık ve Su Yönetiminin
Siirt ve Mardin İllerinde Uygulanma Biçimlerinin Karşılaştırılması. IMESET 2017 BİTLİS (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:4404675)
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,TOYTOK ESEF
HAKAN,GÜREL SUNGUR (2017). Fen Bilgisi
Öğretmenlerinin Yaratıcılık ve Farklılıkların Yönetimi Algılarının
İncelenmesi. 3 rd International
CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:4404601)
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
(2017). Öğretmen Adaylarının Bilimin
Doğası İnanışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 3rd International Conference On Lifelong
Learning And Leadership For All (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4050913)
|
|
|
|
15.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
(2017). İlköğretim Öğrencilerinin
Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri ile Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumları
Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 3rd International
Conference On Lifelong Learning And Leadership For All (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:4050840)
|
|
|
|
16.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2016). Effects of Simulation Based Cooperative
Learning on Physics Achievement
Attitudes Process Skills. 2 nd International Conference on Lifelong
Education and Leadership for ALL (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2921175)
|
|
|
|
17.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,BALTA NURİ
(2016). Pre Service Science Teachers
Views on Stem Materials. 2 nd
International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2921170)
|
|
|
|
18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
(2015). Öğretmen Adaylarının Teknoloji
Kavramıyla İlgili Metaforlara İlişkin Görüşleri. 6th International Congress on New Trends In
Education. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1543581)
|
|
|
|
19.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
(2015). Eleştirel Düşünme
Perspektifinden Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisine Yönelik Görüşlerinin
İncelenmesi. 6th International
Congress on New Trends In Education. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
No:1543579)
|
|
|
|
20.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
(2014). The Investigation of The
Relationship Between Educational Beliefs and Learning Styles of Teacher
Candidates in Science and Instructional Technology Education The Case of Siirt University. Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine
Uluslararası Konferans (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1543577)
|
|
|
|
21.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C.
Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
C2. Yazılan ulusal/uluslararası
kitaplardaki bölümler:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IPCEDU 2020 E-Kitabı, Bölüm
adı:(Öğretmen Adaylarının STEM Kavramına İlişkin Bilşsel Yapılarının
İncelenmesi) (2020)., ÇETİN ALİ, PEGEM
Akademi Yayıncılık, Editör:PEGEM Akademi, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 11,
ISBN:978-625-7228-61-9, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 6659499)
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
THE MOST RECENT STUDIES IN
SCIENCE AND ART, Bölüm adı:(A PROJECT BLENDED WITH SCIENCE AND ART:CHILDREN
UNIVERSITY SCIENCE ACTIVITIES: CHILDREN UNIVERSITY SCIENCE ACTIVITIES)
(2018)., ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA,ERULAŞ FATİH AHMET, Gece Kitaplığı Yayınevi, Basım sayısı:1,
ISBN:978-605-288-357-0, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4242347)
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D.
Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,CENGİZ MUSTAFA
(2021). Laboratuvar Uygulamalarının
Dokular Konusunda Fen Bilgisi Öğretmen AdaylarınınAkademik Başarılarına ve
Tutumlarına Etkisi. AJER - Academia
Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(1), 37-45. (Kontrol No: 6736513)
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,ÖZBUĞUTU EMRAH
(2020). Fen Bilgisi Öğretmen
Adaylarının Akıl-Zeka Oyunları İle İlgili Görüşleri. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim
Fakültesi Dergisi, 1(37), 93-99. (Kontrol No: 6304765)
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
(2018). STEM Temelli Etkinliklerin Fen
Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen, Matematik, Mühendislik ve teknoloji ile 21.
Yüzyıl Becerilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi. Sosyal Bilimler EKEV Akademi Dergisi(75),
15-28. (Kontrol No: 4428759)
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,ÖZDEMİR ÖMER
FARUK (2018). HARMANLANMIŞ VE YÜZ-YÜZE
ÖĞRENME ORTAMLARINDA KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN İNTERNETE YÖNELİK
TUTUMA ETKİSİ. Abant İzzet Baysal
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(3), 1378-1403. (Kontrol No:
4404342)
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2018). Simulasyon Destekli İşbirliğine Dayalı
Öğrenme Yönteminin Fizik Başarısına, Bilimsel Süreç Becerilerine, Fizik ve
Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlara Etkileri. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim
Dergisi, 26, 57-65., Doi: 10.24106/kefdergi.375173 (Kontrol No: 4246829)
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KAHYAOĞLU MUSTAFA,DABAN
ŞERAFETTİN,ÇETİN ALİ (2017). Öğretmen
Adaylarının Teknoloji Kavramı ile İlgili Metaforlaraİlişkin Görüşleri. Journal of Strategic Research in Social Science,
3(3), 189-198., Doi: 10.26579/josress-3.3.13 (Kontrol No: 4404410)
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2016). Designing a Lesson with 5E Learning Cycle
and Simulations forStatic Electricity Subject in Physics. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi,
1(1), 36-41. (Kontrol No: 2960817)
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2015). İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNE GÖRE
PLANLANAN FİZİK DENEYLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE
VE FİZİK TUTUMLARINA ETKİSİ. Siirt Üniversitesi
Sosyal Bilimler Dergisi, 2015(04), 154-166. (Kontrol No: 2580139)
|
|
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
(2015). Eleştirel Düşünme Becerileri
Perspektifinden Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisine Yönelik Görüşlerinin
İncelenmesi. Journal of Turkish Studies,
10(Volume 10 Issue 10), 547-547., Doi: 10.7827/TurkishStudies.8582 (Kontrol
No: 1571306)
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2014). Bağlam temelli öğrenme ile lise fizik
derslerinde kullanılabilecek günlük hayattan konular. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi,
4(2), 45-62., Doi: http://dx.doi.org/10.12973/jesr.2014.41.3 (Kontrol No:
1539580)
|
|
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E.
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan
bildiriler:
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,AYDIN ŞENGÜLEÇ
ÖZLEM,ÖZDEMİR ÖMER FARUK,AZAR ALİ (2017).
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sezgiye Ters Fizik Problemleri ve
Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılarının
İncelenmesi. 3. Ulusal Fizik Eğitim
Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4432634)
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ,Şengüleç Özlem
Aydın (2016). LİSE ÖĞRENCİLERİNİN
FİZİK KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARININ OKUL TÜRÜ VE SINIF SEVİYESİ
DEĞİŞKENLERİNE GÖRE İNCELENMESİ. 12.
ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:2921137)
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2015). İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Sınıf
Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fizik
Tutumlarına Etkisi Siirt Üniversitesi
Örneği. II. Ulusal Fizik Eğitim
Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1543591)
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÇETİN ALİ (2014). Harmanlanmış Öğrenme Yöntemi ile Kullanılan
Açıklayıcı ve Sorgulayıcı Web Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Ortaöğretim9 Sınıf Fizik Dersindeki Öğrencilerin İnternet
Tutumları Üzerindeki Etkisi. 23.
Eğitim Bilimleri Kurultayı (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1543582)
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.
Sanat ve tasarım etkinlikleri :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ulusal, SERGİLER/Karma sergiler /,
23.05.2018-23.05.2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Sergisi,
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi/ FEN BİLGİSİ VE SOSYAL BİLİMLER MATERYAL
SERGİLERİ, (No: 299151)
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ulusal, SERGİLER/Karma sergiler /,
18.01.2016-18.01.2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Sergisi,
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi/ FEN BİLGİSİ VE SOSYAL BİLİMLER MATERYAL
SERGİLERİ İLE FEN BİLİMLERİ YARIŞMALARI, (No: 62008)
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ulusal, SERGİLER/Karma sergiler /,
16.05.2019-16.05.2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Sergisi,
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi/, (No: 299154)
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ulusal, SERGİLER/Karma sergiler /,
15.05.2017-15.05.2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Sergisi,
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi/, (No: 103631)
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üniversite
Dışı Deneyim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2013
|
eduMedia
Türkiye Temsilcisi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edumedia Simulasyon Yazılımları, Kanada’da faaliyet
gösterilen ve simulasyon eğitim kurumları için simulasyon hazırlayan eduMedia
şirketinin bütün simulasyonları ve web sayfasnın Türkçeye Çevirisi yapıldı.
Ayrıca edumedia simulasyonları 4 yıl süre ile MEB-EBA tarafından
kullanılmıştır. Simulasyonlar için web sayfası: https://www.edumedia-sciences.com/tr/,
(Diğer)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-2013
|
Fizik
Zümre Başkanı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karacan Dershanesi, Karacan dershanelerinde Karacan
Fizik Yayınlarının Organizasyonu - Öğretmenlik alan bilgisi, KPSS, ÖSS, LGS
ve diğer bütün ÖSYM sınavları için kitapların, testlerin ve sınavların
hazırlanması , ayrıca Fizik
Derslerinin Dağılımının ve Fizik dersi ile ilgili bütün işlerin yürütülmesi.,
(Ticari (Özel))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2005-2010
|
Fizik
Öğretmeni
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Büyük Kolej, Fizik Öğretmeni, (Ticari (Özel))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sertifika
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
160326
|
Akıl-Zeka Oyunları ve
Satranç Eğitmenliği, Akıl-Zeka Oyunları ve Satranç Eğitmenliği, Bursa Uludağ
Üniversitesi, Sertifika, 01.12.2017 -31.12.2017 (Ulusal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
183411
|
İlk YARDIMCI, Siirt İl Halk
Sağlığı Merkezi, Siirt Üniversitesi- Eğitim fakültesi, Sertifika, 05.11.2017
-10.11.2017 (Ulusal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
183409
|
Bir Yıldız Dalıcı, Türkiye
Sualtı Sporları Federasyonu Bir Yıldız Dalıcı, Bodrum Sualtı ve Doğa Sporları
Merkezi, Sertifika, 16.07.2017 -19.07.2017 (Uluslararası)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|