01 | Oturum | 1 |
02 | Öğrenme amaçları | §
Konu/
yöntemler/ program hakkında bilgi sahibi olmak §
E-ticaret
kavramlarının, söz konusu şirketlere uygulanmasına ilişkin bilgileri edinmek §
E-ticaretin
destek işlevlerini ve iş avantajlarını anlamak §
E-ticaret
altyapısına aşinalık kazanmak §
Alandaki yeni
gelişmelerin farkında olmak |
03 | Öğrenme içeriği (özet) | §
E-ticaret teknikleri, gerekli beceriler ve pazardaki
fırsatlar hakkında bilgi sahibi olunması §
İş avantajlarının keşfedilmesi § İş modellerinde e-ticaret kullanıldığında
gelişme trendleri ve fırsatlar § Destekleyici araçlar: Müttefik kim? |
§
Grup Çalışması
Egzersiz 1: E-ticaretin farklı sektörlere uygulanması: İmalat,
hizmet, perakende satış vb. |
Grup Çalışması çıktıları (Çalışma Grubu,
raporlama için iki sözcü belirler): §
İş
modellerinde e-ticaretin fark yaratacağı iş fikirlerinin belirlenmesi |
04 | Didaktik/öğretim yöntemleri | Sunum/videolar/buz kırıcılar / fikir üretme yöntemleri: beyin fırtınası Tartışma yöntemleri: Tartışma / vaka çalışması / alıştırmalar / grup
çalışmaları |
05 | Materyaller/ basılı materyaller | §
Power Point sunumları §
E- TİCARET El
Kitabı §
Diğer destekleyici
belgeler (eğitim notları) |
06 | Öğretime yardımcı araçlar | §
Multimedya
projektörü / flipchart / mantar pano, tahta §
Keçeli
kalemler, tahta kalemleri, renkli kalemler vb. |
07 | Çıktılar/ öğrenme çıktıları | §
E-ticaretin
temellerinin ve öneminin anlaşılması §
E-ticaretin
faydaları nasıl okunur §
E-ticaretin
katma değer sağladığı iş modeli nasıl tespit edilir |
08 | Çıktıların değerlendirilmesi | İki tür değerlendirme gerçekleştirilecektir: §
Eğitim
sırasında: Gözlem, tartışma (eğiticiler) §
7 günlük
eğitimin sonunda: Katılımcıların doldurdukları geri bildirim formları (eğitim
içeriğinin, öğretim yöntemlerinin, eğitici becerilerinin, eğitim
materyallerinin, eğitim organizasyonunun vb. değerlendirmesi) |
| | | |